اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

باید فضای انتخابات را آرام نگه داریم

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان گفت: باید فضای انتخابات مجلس شورای اسلامی را آرام نگه داریم.

باید فضای انتخابات را آرام نگه داریم
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اسماعیل نجار شامگاه سه‌شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان کرمان با اشاره به برگزاری کنگره بزرگداشت شهید باهنر در کرمان اظهار داشت: برگزاری چنین کنگره‌ای در استان لازم بود و حتی ریاست محترم جمهوری اسلامی نیز اظهار تمایل به حضور در این کنگره را در صورت تغییر زمان برگزاری داشتند.
وی با اشاره به فرارسیدن مهر ماه و بازگشایی مدارس، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه در سراسر کشور و استان افزود: تا جایی که ممکن بوده تلاش‌هایی انجام شده و همه دستگاه‌های اجرایی مربوطه آمادگی لازم را برای تحقق مطلوب این مهم داشته باشند و جامعه در نخستین روز بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها فضای علمی و معنوی به خود بگیرد.
نجار با مثبت ارزیابی کردن نخستین جشنواره گردو در شهرستان بافت تصریح کرد: این جشنواره در سال آینده با عنوان آیین شکرگذاری گردو در بافت برگزار می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: در جشنواره گردو بیش از 10 الی 12 هزار نفر جمعیت بدون تبلیغات گسترده حضور پیدا کردند و این نشان دهنده این است که مردم نیاز به چنین برنامه‌هایی دارند.
نجار با اشاره به برگزاری جشنواره خرما در شهرستان بم گفت: در این جشن نیز حدود 10 هزار نفر شرکت کننده حضور داشتند.
نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی استان کرمان با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس بیان داشت: در این ایام برنامه‌های مختلف و زیادی از جمله اجرای نمادین عملیات فتح‌المبین در کرمان برگزار می‌شود.
وی عنوان کرد: در این برنامه اعزام مردم به محل اجرای عملیات به شکل اعزام‌های دوران دفاع مقدس است و باید فضای معنوی به خود بگیرد.
استاندار کرمان گفت: باید با همکاری تمام دستگاه‌های فرهنگی فضای معنوی و فرهنگی دوران دفاع مقدس در جامعه ایجاد شود.
وی با اشاره به دیدار مسئولان کتابخانه‌های کشور با مقام معظم رهبری اذعان کرد: مقام عظمای ولایت در این دیدار به نکات مهمی از جمله اینکه میزان مطالعه در کشور کم است، اشاره کردند و در این مورد اظهار نگرانی داشتند و ما در همین راستا از پیشنهاداتی که سطح خواندن را ارتقا دهد، استقبال می‌کنیم.
نجار با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه سال ‌جاری تصریح کرد: استارت انتخابات با شدت و جدیت تمام زده شده است.
وی خاطرنشان کرد: باید فضای انتخابات را آرام نگه داریم و بحث برگزاری این انتخابات بسیار مهم و حساس است.
نجار با گلایه از اجرای شیوه تبلیغات در این انتخابات‌ها عنوان کرد: در کشور اسلامی و الهی شیوه تبلیغات ما مناسب نیست و باید در این زمینه فکر اساسی شود که در این بخش چگونه عمل کرد.
استاندار کرمان بیان کرد: باید فکر اساسی و نوینی در زمینه شیوه تبلیغات و شناساندن کاندیداها انجام شود.
وی افزود: انتخابات‌ها باید موجب وحدت، انسجام و ایجاد همبستگی ملی شود و از تفرقه و عدم وحدت و انسجام جلوگیری شود.
نجار با بیان اینکه باید زمینه حضور و استفاده بیشتر مردم از مساجد را فراهم شود، عنوان کرد: باید در زمینه مساجد آسیب‌شناسی و فکر اساسی انجام شود و مسائل مربوط به عدم متولی واحد و عدم جایگاه هماهنگی واحد در مساجد در دستور کار قرار گیرد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول