اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تاکید ناظران شورای نگهبان بر لزوم هوشیاری در انتخابات

خبرگزاری فارس: در همایش ناظران شورای نگهبان در شهرستان پیشوا بر لزوم هوشیاری در انتخابات تاکید شد.

تاکید  ناظران شورای نگهبان بر لزوم هوشیاری در انتخابات
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، شامگاه دوشنبه سید حسن میری مسئول دفتر نظارت شهرستان‌های ورامین و پیشوا در همایش ناظران شورای نگهبان که از سوی دفتر نظارت و بازررسی شورای نگهبان پیشوا در آستانه انتخابات مجلس برپا شد وظایف ناظران را بسیار حساس دانست و خواستار ایفای نقش نظارتی از سوی ناظران شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین رحمتی‌نیا امام جمعه پیشوا نیز جایگاه شورای نگهبان را با اهمیت خواند و گفت: این شورا به دلیل نقش بی‌بدیل خود در نظام اسلامی همواره مورد هجمه دشمنان بوده است که باید از جایگاه رفیع آن جهت حفظ اسلامیت نظام پاسداری کرد.
دبیر هماهنگ کننده دفاتر شورای هماهنگی شهرستان‌های استان تهران طی سخنانی وظیفه ناظران را در زمینه‌سازی حضور پرشور مردم در انتخابات و امانت‌داری از آن مهم دانست.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی افزود:در طول دوران انقلاب اسلامی با وجود دقت نظر در شورای نگهبان دشمنان سعی کردند به وسیله نفوذی‌های خود در مراکز تصمیم‌گیری نظام اسلامی رخنه کنند ولی با لطف الهی همواره توطئه‌های آنان خنثی شده است.
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین در پایان خیانت‌های دوران اصلاحات توسط عناصر مزدور وابسته را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: امروز نیز علاوه بر خطر جریان اصلاحات جریان انحرافی نیز ارزش‌های ما را تهدید می‌کند که قطعا با بصیرت و آگاهی مردم مومن و انقلابی در انتخابات آینده نیز توطئه‌های فتنه‌گران و منحرفان خنثی می‌شود.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول