اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از امروز؛

استخوان لای زخم در شوشتر روی صحنه می‌رود

خبرگزاری فارس: کارگردان شوشتری از نمایش عمومی تئاتر «استخوان لای زخم» از امروز خبر داد و گفت: تمرین‌های زیادی در این باره انجام شده است.

استخوان لای زخم در شوشتر روی صحنه می‌رود
خلیل ضرغام پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان شوشتر از امروز تئاتر استخوان لای زخم در تالار فرهنگ این شهرستان روی صحنه می‌رود.
وی با اشاره به دوره زمانی در نظر گرفته شده برای اجرای این تئاتر افزود: این نمایش تا هفتم مهرماه در تالار فرهنگ شوشتر هر شب ساعت 21 اجرای عمومی می‌شود.
این کارگردان شوشتری تاکید کرد: این تئاتر کاری از گروه فرهنگی هنری سلاسل است و برای اجرای این تئاتر تلاش‌های زیادی انجام شده است.
ضرغام پور خاطر نشان کرد: چندی پیش پس از تائید این تئاتر در مرحله بازخوانی به مرحله بازبینی جشنواره سراسری تئاتر مقاومت در تهران راه یافت و مهر ماه مورد بازبینی قرار می‌گیرد.
وی ادامه داد: محمد گله‌ملکی، کریم حمدی، مجید اقبالی، مهسا عباس‌پور و سوسن بهداروند بازیگران این نمایش هستند.
 او گفت: این نمایش، داستان دو جوان امروزی را روایت می‌کند که قصد دارند در یک ساختمان قدیمی در خرمشهر که یادگار جنگ است کافی شاپ راه‌اندازی کنند. پدر بزرگ یکی از این دو جوان که جمال نام دارد با این تصمیم مخالفت می‌کند چون بچه‌های آن پیرمرد در آن ساختمان به شهادت رسیده بودند و این تنها یادگار جنگ برای او است.
گفتنی است چند وقتی است که اجرای گروه‌های تئاتر در شهرستان شوشتر رونق گرفته است و ترافیک اجرای این نمایش‌ها بسیار زیاد شده است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول