اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در خوزستان:

روحانیت محور جریان‌ها در شوشتر است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: محوریت جریان‌های مختلف در شهرستان شوشتر در اختیار روحانیت است و این امر باعث پیشرفت خواهد شد.

روحانیت محور جریان‌ها در شوشتر است
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، آیت الله موسوی جزایری عصر امروز در جمع اعضای شورای اداری شهرستان شوشتر که برای معارفه امام جمعه جدید این شهرستان گردهم آمده بودند اظهار داشت: در شهرستان شوشتر حوزه علمیه جزایری از سال‌های سال فعالیت کرده است و همین امر باعث شده تا محوریت همه جریان‌ها در سطح شهرستان روحانیت باشد.
وی با توصیف روحانیان شوشتر گفت: روحانیان شوشتر فعال، متدین، متقی و اهل علم و زهد هستند و در این باره تلاش‌های بسیار زیادی شده است تا روحانی با بهترین آموزه های دینی تربیت شود.
وی با اشاره به شخصیت حجت‌الاسلام شکرالله سلیمانی امام جمعه جدید شوشتر بیان کرد: وی فردی توانا در فعالیت‌های فرهنگی و دانا به علوم حوزوی و دانشگاهی است و توانمندی زیادی در ارتباط با جوانان دارد و از وی خواهش کردیم تا در شوشتر فعالیت کند.
وی با تقدیر از امام جمعه موقت شوشتر تاکید کرد: حجت‌الاسلام شوشتری نسب از خطبای توانای خوزستان و فعال در امر مهدویت است و مسجدی دارد که جایگاه محمد و آل محمد(ص) است.
وی با اشاره به فعالیت‌های امام جمعه موقت شوشتر تاکید کرد: شهرستان شوشتر نیازمند چنین روحانیانی است و وی همچنان امام جمعه موقت شوشتر باقی خواهد ماند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول