اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شهرداری شوشتر خبر داد:

تقسیم شوشتر برای نظافت به 3 منطقه

خبرگزاری فارس: سرپرست شهرداری شوشتر از تقسیم این شهر به سه منطقه جداگانه برای نظافت عمومی خبر داد و گفت: واحد موتوری شهرداری شوشتر فردا موظف به اجرای امور نظافتی شهر است.

تقسیم شوشتر برای نظافت به 3 منطقه
نادر پارسا زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: برای اجرای وظایفی که از طرف استانداری خوزستان بر عهده شهرداری شوشتر برای روز نظافت عمومی گذاشته شده است فردا همه واحد موتوری شهرداری شوشتر در اختیار واحد خدمات شهری خواهد بود.
وی تاکید کرد: شهر شوشتر به سه ناحیه برای تنظیف تقسیم شده است و برای این امر ماشین آلات در این مناطق تقسیم شده‌اند و از این نظر مشکلی وجود ندارد.
وی افزود: فردا اقدامات زیادی از هرس درختان، آبیاری فضای سبز تا آسفالت و نهال کاری انجام می‌شود و همه این امور در روز نظافت باید به بهترین نحو اجرا شود.
سرپرست شهرداری شوشتر با اشاره به اینکه در شرایط دمایی کنونی امکان غرس نهال وجود ندارد، خاطر نشان کرد: امکان کاشت نهال جدید وجود ندارد ولی به صورت نمادین تعداد 500 نهال بین مردم توزیع می‌شود.
پارسا زاده با اشاره به اینکه فردا اتفاقات جدیدی در شهر شوشتر می‌افتد، بیان کرد: فردا در شهر شوشتر همه جوهای فاضلاب شهری لایروبی می‌شوند و این امور در دستور کار واحد خدمات شهری شهرداری شوشتر قرار گرفته است.
سرپرست شهرداری شوشتر با اشاره به اینکه نخستین برنامه روز نظافت عمومی رژه واحد موتوری شهرداری در سطح شهر است، خاطرنشان کرد: در ساعات ابتدایی روز ماشین آلات واحد موتوری شهرداری شوشتر در سطح شهر رژه خواهند رفت و سپس فعالیت ضربتی برای اجرای برنامه‌های کاری ویژه روز نظافت عمومی، 30 شهریور، آغاز می‌شود.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول