اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان:

8 درصد از دبیرستان‌های اصفهان دو‌نوبته هستند

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در حال حاضر هشت درصد از دبیرستان‌های موجود در اصفهان دو نوبته هستند و به صورت چرخشی فعالیت می‌کنند.

8 درصد از دبیرستان‌های اصفهان دو‌نوبته هستند
سید مجید عاملیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: طی سال‌های آینده تمام مدارس باید از نوبت عصر به نوبت صبح منتقل شوند و یک نوبته شدن تمام مدارس موجود در سطح استان در دستور کار آموزش و پرورش قرار دارد.
وی با بیان اینکه ساماندهی وضعیت مدارس در دستور کار آموزش و پرورش قرار دارد، اضافه کرد: در حال حاضر مسئولان و متولیان نظام آموزشی به ساماندهی وضعیت مدارس به صورت ویژه توجه می‌کنند و با برنامه‌ریزی مناسب در این زمینه گام بر می‌دارند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: آموزش و پرورش اصفهان سه نوع ساماندهی را در مدارس موجود در سطح استان آغاز کرده و ساماندهی فضای آموزشی، نیروی انسانی و ساماندهی زمان آموزش را در دستور کار خود قرار داده است.
وی با اشاره به اینکه بیش از 40 درصد از دانش‌آموزان ابتدایی استان در سال‌های گذشته در نوبت بعدازظهر تحصیل می‌کرده‌اند، افزود: در حال حاضر و با توجه به اقدامات صورت گرفته در راستای یک نوبته شدن مدارس بیش از 93 درصد از مدارس موجود در سطح استان از نوبت عصر به نوبت صبح منتقل شده‌اند.
عاملیان با اشاره به تعداد مدارسی که یک نوبته شده‌اند، تاکید کرد: بیش از 800 مدرسه در سطح اصفهان یک نوبته شده‌اند و در آینده تمام مدارس موجود در استان از دو نوبته به یک نوبته تبدیل می‌شوند.
وی به دبیرستان‌های دو نوبته موجود در اصفهان اشاره کرد و ادامه داد: هشت درصد از دبیرستان‌های موجود در استان دو نوبته هستند و به صورت چرخشی و در دو نوبت صبح و بعد از ظهر فعالیت می‌کنند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان بیان داشت: حدود 18 تا 20درصد از مدارس راهنمایی اصفهان نیز در دو نوبت صبح و بعد از ظهر فعالیت می‌کند و آموزش و پرورش اصفهان در راستای یک نوبته شدن این مدارس نیز تلاش می‌کند.
انتهای پیام/م20 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول