اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش بویراحمد:

فعالیت دبیرستان‌های مختلط بویراحمد متوقف شد‌

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش بویراحمد از توقف فعالیت دبیرستان‌های مختلط این شهرستان و تفکیک جنسیتی در این مقطع خبر داد.

فعالیت دبیرستان‌های مختلط بویراحمد متوقف شد‌
عظیم صالح‌پور صبح امروز در حاشیه آیین گشایش مدارس این شهرستان که با حضور مسئولان عالی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در محل مدرس توحیدی شهر یاسوج برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان با تبریک بازگشایی مدارس اظهار کرد: امسال در سطح مدارس این شهرستان برنامه‌های متعدد آموزشی و تربیتی خواهیم داشت که با مساعدت مسئولان استانی و اولیای دانش‌آموزان به خواسته‌های خود دست خواهیم یافت.
این مسئول نظام تعلیم و تربیت در شهرستان بویراحمد با بیان عمده فعالیت‌های انجام شده در تابستان امسال برای ارتقای کیفیت مدارس و دستیابی به اهداف مورد نظر آموزش و پرورش ابراز کرد: نخستین برنامه‌ریزی ما در آموزش و پرورش اندیشیدن تمهیدات لازم برای برچیدن مدارس مختلط در سطح مقطع تحصیلی متوسطه بود که امسال در هیچ نقطه‌ای در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد مدارس مختلط متوسطه نخواهیم داشت.
صالح‌پور در همین زمینه اضافه کرد: این مدارس را به صورت مدرسه‌محوری و روستا‌محوری ساماندهی کردیم و بخشی از دانش‌آموزان ما در روستاها به خوابگاه‌های شبانه‌روزی هدایت شدند و بخش دیگری از این دانش‌آموزان را با هزینه آموزش و پرورش به سوی شهر هدایت کردیم.
وی گفت: آن دسته از دانش‌آموزانی که به سوی شهر و ادامه تحصیل در یاسوج هدایت شدند، می‌توانند از امکانات خوابگاه استفاده کنند.
این مسئول از تخصصی کردن رشته‌ها در سطح مدارس شهرستان بویراحمد خبر داد و افزود: امسال هر یک از دبیران مربوطه تنها در رشته تخصصی خود تدریس خواهند کرد و تنها در یکی تا دو مورد از مدارس دبیران غیر تخصصی وجود خواهند داشت که این مشکل موردی نیز در طول همین سال تحصیلی و یا سال آینده برطرف می‌شود.
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد به موضوع عدالت آموزشی اشاره و خاطرنشان کرد: در سال تحصیلی جدید با نگاهی دیگر به مدارس روستایی می‌نگریم و سعی خواهیم کرد آن‌چه را که در مراکز شهرستان‌ها برای مدارس و  دانش‌آموزان فراهم کرده ‌یا برنامه‌ریزی کرده‌ایم، برای مدارس روستایی نیز تدارک ببینیم.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول