اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل تبلیغات بوشهر خبر داد:

احداث 10 دبیرستان معارف اسلامی در بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیر کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر از احداث 10 دبیرستان معارف اسلامی در سطح استان در سال جاری خبر داد.

احداث 10 دبیرستان معارف اسلامی در بوشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر،  سیدنورالله موسوی نیا صبح امروز در نشست با مسئولان فرهنگی استان بوشهر اظهار داشت: این اقدام بر اساس موافقتنامه‌ای که بین معاونت برنامه ریزی استانداری بوشهر و اداره کل تبلیغات اسلامی استان منعقد شده صورت می‌گیرد.
وی با تبیین نقش کلیدی این دبیرستان‌ها در توسعه و گسترش معارف دینی به نسل جوان به ویژه به دانش آموزان دبیرستان، به سیاس‌ های کلی سازمان در ارتباط با این مدارس پرداخت و گفت: رویکرد سازمان به این مدارس، رویکردی توسعه محور و حمایتی است و با توجه به اینکه مدرسان این مدارس از تجربه و تحصیلات و تعهد بسیار بالایی برخوردار هستند، بنابراین دانش اندوختگان این دبیرستان‌ها در آینده وارد حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌های مطرح می‌شوند.
مدیر کل تبلیغات اسلامی بوشهر در ادامه با اشاره به ساخت و تاسیس قریب الوقوع این مدارس در سطح استان، افزود: با نگاه مثبت و سازنده‌ای که  آیت الله صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و مهندس جهانبخش، استاندار نسبت به تاسیس این دبیرستان‌ها داشتند، توانستیم نظر موافق معاونت برنامه ریزی را جلب کنیم و در سال‌جاری اعتبار لازم را برای تاسیس 10 دبیرستان در سطح 9 شهرستان استان جذب می‌کنیم.
موسوی نیا همچنین به تبادل موافقتنامه در این ارتباط اشاره کرد و در این رابطه گفت: این 10 دبیرستان با توجه به جمعیت شهرها و آمایش سرزمینی در سطح شهرستان‌های استان احداث می‌شود و در حال حاضر نیز اقدامات لازم برای تهیه نقشه جامع ساختمانی این مدارس انجام شده و قطعاً با مشاوره‌ای که از سازمان مدارس معارف اسلامی می‌گیریم، مهندسی این مدارس را به بهترین نحو ممکن، اجرا و مدیریت می‌کنیم.
وی در رابطه با نحوه آغاز به کار این دبیرستان‌ها اظهار داشت: برای ما استانداردسازی فیزیک ساختمان این مدارس از اهمیت بسیاری برخوردار است و به همین خاطر تلاش می‌کنیم که با نهایت دقت و بر اساس نظرات کارشناسی و نیز بر پایه مهندسی آموزشی، به گونه‌ای ساختار درونی و بیرونی این مدارس را اجرا و برنامه ریزی کنیم که با جدیدترین متدهای علمی و روز همسو و هماهنگ باشد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر همکاری شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی استان را خواستار شد و از آن‌ها خواست که تعاملی موثر و مستمر در این زمینه داشته باشند و با تهیه زمین مناسب برای این مدارس، در این کار خیر، حمایت لازم را از سازمان به عمل بیاورند.
موسوی نیا در پایان ضمن ابراز تشکر از مسئولان ارشد استان بویژه  آیت الله صفایی بوشهری و مهندس جهانبخش به خاطر اهتمام نسبت به تاسیس و راه اندازی این مدارس، از همکاری آموزش و پرورش استان نیز تشکر و اظهار امیدواری کرد که با راه اندازی این مدارس، شاهد تربیت و رشد نیرویی جوان، متعهد، با انگیزه و متعهد و با بصیرت نسبت به نظام و اسلام ولایی باشیم.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول