اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم:

استمرار دستاوردهای خون شهدا در گرو پیروی از ولایت است

خبرگزاری فارس: مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم با صدور اطلاعیه‌ای فرارسیدن هفته دفاع مقدس را گرامی داشت.

استمرار دستاوردهای خون شهدا در گرو پیروی از ولایت است
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در بیانیه مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم آمده است: هفته دفاع مقدس یادآور حماسه غرورآفرینی است که فرزندان امام خمینی(ره) با ایثار و فداکاری و شهادت، برگ زرینی بر تاریخ ملت ایران گشودند که تا قیام قیامت الهام‌بخش همه ملت‌های آزاده­ای است که می­خواهند روی پای خود بایستند و با ظلم و ستم زورمندان مبارزه کنند.
هفته دفاع مقدس یادآور جوانان برومندی است که با خون خود با خدای خود معامله کردند و راه جاودانگی را در مقابله با مستکبران رقم زدند.
در این بیانیه اضافه شده است: هفته دفاع مقدس امسال در حالی برگزار می­شود که شاهد به اهتزاز درآمدن بیرق اسلامی در کشورهای منطقه و انزوای صهیونیسم و آمریکای جهانخوار بوده و نظاره­گر تحقق وعده خمینی کبیر هستیم که فرمودند: «جنگ ما فتح فلسطین را در پی خواهد داشت». امروز 31 سال از حمله ناجوانمردانه مزدور ابرقدرت‌ها به میهن اسلامی و 23 سال از اتمام جنگ تحمیلی می­گذرد. گذشت زمان و بر ملا شدن حقایق تاریخی موجب شده است حقانیت ملت ایران در مقاومت و دفاع از تمامیت ارضی و کیان اسلام و کشور ایران، کاملاً روشن و الهام­بخش مبارزات ملت­های زیر ستم و پایداری و مقاومت در برابر ظلم و ستم شود.
در پایان این بیانیه آمده است: مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و دلاوری­های افتخارآفرین رزمندگان اسلام و تأکید بر ترویج فرهنگ پایداری و پاسداشت حرمت پیشکسوتان جهاد و شهادت، اعلام می­دارد همانگونه که رمز مقاومت و پیروزی ملت ایران در دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، همدلی و وحدت کلمه و اطاعت از فرمانده کل قوا بوده است، امروز نیز استمرار دستاوردهای خون شهیدان و مجاهدت مجاهدان اسلام در گرو همدلی عمومی و وحدت کلمه و پیروی از ولی فقیه حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(مدظله) است. باید در مقطع فعلی به هوش باشیم که دشمنان تمام تلاش خود را معطوف تضعیف وحدت ملی و عمود خیمه انقلاب کرده‌اند. امروز هر قدم و تلاشی که منجر اختلاف شود بی­تردید موجب خوشنودی دشمنان خواهد شد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول