اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی:

یاد شهدای دفاع مقدس آذربایجان غربی حفظ شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: یاد و خاطره 12 هزار شهید گلگون‌کفن آذربایجان غربی باید حفظ شود.

یاد شهدای دفاع مقدس آذربایجان غربی حفظ شود
یوسف شاکری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به اینکه هم‌اکنون در هفته گرامیداشت دفاع مقدس قرار گرفته‌ایم، اظهار داشت: آذربایجان غربی در طول سال‌های جنگ تحمیلی به دلیل مرزی بودن زیر شدیدترین حملات جنگ‌افزارها و موشک‌های دشمن قرار داشت بر این اساس در طول هشت سال جنگ تحمیلی مردم استان شهدای زیادی را به انقلاب تقدیم کردند.
وی افزود: بعد ازجمله دشمن به خاک کشورمان، در مناطق مختلف استان و شهرستان‌های مرزی آذربایجان غربی جوانان زیادی برای زنده ماندن آرمان‌های امام خمینی (ره) و بیرون راندن دشمن متجاوز از خاک کشورمان خون خود را به انقلاب هدیه کردند از این رو باید برای حفظ نام و یاد این شهدای گران‌قدر متولیان امور فرهنگ به طور جدی همت کنند.
این مسئول با اشاره به اینکه در عملیات اخیر سربازان گمنام امام زمان (عج) با گروهک تروریستی پژاک تعدادی از جوانان برومند این آب و خاک به فیض شهادت رسیدند، خاطرنشان کرد: شان و منزلت این شهدا هم‌سنگ با شهدای هشت سال جنگ تحمیلی است به‌طوری که پاسداشت مقام بلند آنها باید در اولویت امور قرار گیرد همچنین دلاوری‌ها و رشادت‌های آنها برای جوانان و نوجوانان تشریح شود.
شاکری با بیان اینکه ملت ایران با پیروی از رهبر معظم انقلاب از مواضع سیاسی و اجتماعی کشور کوتاه نمی‌آیند، تصریح کرد: دشمنان تا دندان مسلح بعد از اینکه شکست سختی در میدان‌های نظامی از مردم ما متحمل شدند با روی آوردن به ابزارهایی مانند تحریم اقتصادی، جنگ نرم  و ... به دنبال تضعیف روحیه ما هستند ولی ملت ما با پیروی از مقام معظم رهبری برای حراست از آرمان‌های شهدای جنگ تحمیلی و بنیانگذار کبیر انقلاب کمر همت بسته‌اند.
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه ناراحتی‌های روحی و جسمی بزرگترین ره‌آورد نظام سلطه برای ملت‌ها است، گفت: ناهنجاری‌های روحی یکی از مهم‌ترین نتایج شوم اقدامات مستبدانه و ظالمانه سران غربی بین کشورهای منطقه است به همین دلیل اغلب ملت‌ها با ذات واقعی ایادی استکبار جهانی آشنا هستند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول