اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس؛

مسابقه دو استقامت نیروهای مسلح در کرمان برگزار شد

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته گرامیداشت دفاع مقدس مسابقه دو استقامت نیروهای مسلح در کرمان برگزار شد.

مسابقه دو استقامت نیروهای مسلح در کرمان برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، پیش از ظهر امروز مسابقه دوی استقامت 3 هزار متر با تجهیزات نظامی از میدان آزادی تا مسجد جامع شهر کرمان بین نیروهای مسلح استان کرمان برگزار شد.
در این مسابقه که با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان و اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمان برگزار شد، تعداد 200 نفر از ورزشکاران نیروهای نظامی و انتظامی با یکدیگر به رقابت پرداخته و سرانجام با معرفی نفرات برتر در مسجد جامع کرمان به پایان رسید.
در این رقابت مرتضی سلیمانی، اکبر حسینخانی و محمد قاضی‌زاده از تیپ مکانیزه ذوالفقار به ترتیب به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند.
در رده تیمی نیز تیپ مکانیزه ذوالفقار اول شد، سپاه ثارالله استان کرمان به مقام دوم دست یافت و قرارگاه مقدم ارتش به مقام سوم رسید.
مدیر‌کل ورزش و جوانان استان کرمان در حاشیه این مسابقه به خبرنگار فارس در کرمان گفت: این حرکت به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد تا به طور سمبولیک مردم با اقدامات فداکارانه و سخت رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس آشنا شوند.
محمد‌ فولادی‌ماهانی اظهار داشت: دوندگان در این رقابت که از نیروهای نظامی و انتظامی بودند و با تجهیزات به رقابت با یکدیگر پرداختند تا سختی کار آنها بیشتر و بهتر درک شود.
وی گفت: البته اگر کمی هماهنگی بهتری از طرف هیئت دوومیدانی استان کرمان صورت می‌گرفت، قطعا می‌توانستیم روند مطلوب‌تری را در برگزاری این مسابقه زیبا داشته باشیم.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول