اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش خمینی‌شهر:

250 مربی پرورشی در مدارس خمینی‌شهر فعالیت می‌کنند

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش خمینی‌شهر گفت: در سال تحصیل جاری، 250 نفر مربی پرورشی فعالیت‌های پرورشی را در مدارس شهرستان خمینی‌شهر بر عهده دارند.

250 مربی پرورشی در مدارس خمینی‌شهر فعالیت می‌کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش خمینی‌شهر، مجتبی عموشاهی با اشاره به اهمیت فعالیت‌های فرهنگی و پرورشی اظهار داشت: در تعلیم و تربیت اسلامی  به پرورش و تربیت اهمیت زیادی داده شده و در کلام معصومین فرمایشات گهرباری در این زمینه دیده می‌شود.
وی ادامه داد: دانش‌آموزان که امانت‌های الهی و سرمایه‌های ارزشمند جامعه هستند با تربیت صحیح و مطابق با موازین اسلامی و آموزش‌های قرآن کریم می‌توانند بهتر رشد و شکوفا یابند.
معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش خمینی‌شهر تصریح کرد: در قرآن کریم به نماز سفارش و امر شده و به گفته پیامبر اسلام (ص) نماز ستون دین و والاترین فریضه‌ است.
وی افزود: لازم است دانش‌آموزان در همان ابتدا با نماز آشنا و بر انجام این فریضه دینی به صورت جماعت در مدارس همت گمارند و این بر عهده همه آموزگاران و دبیران و طلایه‌داران تعلیم و تربیت به ویژه مربیان و معاونان پرورشی مدارس است.
عموشاهی گفت: تحول بنیادی در نظام آموزش و پرورش از مطالبات رهبر معظم انقلاب است و در فعالیت‌های پرورشی مدارس نیز باید تحول بنیادی صورت گیرد و نظام آموزشی و پرورشی باید به روز و نشأت گرفته از نظام اسلامی و بر پایه تربیت دینی باشد.
وی اضافه کرد: تربیت دینی، شکوفایی استعدادها و رشد فکری دانش‌آموزان و آینده‌سازان میهن اسلامی در قالب دین است.
معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش خمینی‌شهر بیان داشت: در سال تحصیل جاری، 250 نفر مربی پرورشی رسالت عظیم فعالیت‌های پرورشی را در مدارس شهرستان خمینی‌شهر بر عهده دارند.
وی تاکید کرد: برگزاری همه روزه نماز جماعت دانش‌آموزان به همراه مدیر، معاونان و دبیران مدارس، گسترش فعالیت‌های قرآنی و گرامی‌داشت هر چه بیشتر مراسم مذهبی و کیفیت ‌بخشی به مراسم آغازین مدارس و ایجاد انگیزه بیشتر برای همه مدارس به منظور شرکت در مسابقات هنری و فعالیت‌های ورزشی از اولویت‌ها و فعالیت‌های پرورشی این شهرستان است.
عموشاهی اظهار داشت: خواستار تعامل بیشتر مدیران مدارس با مربیان پرورشی مدارس هستیم و امسال فعالیت‌های پرورشی و فرهنگی و ورزشی مدارس ارزیابی و مدارس برتر مشخص می‌شوند. 
وی تصریح کرد: در سال‌ جاری دانش‌آموزان خمینی‌شهر مهر را با مهر قرآن آغاز می‌کنند و از آنجا که در قرآن مجید و دین مبین اسلام بر علم و دانش تکیه فراوان شده است، زنگ مهر زنگ قرآن در مدارس بوده و در همین زمینه درصدد هستیم همایش‌های قرآنی در برخی مدارس برگزار کنیم.
این مسئول گفت: زنگ گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس هم‌زمان با زنگ مهر در تمامی مدارس خمینی‌شهر به صدا در می‌آید.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول