اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فارس:

استفاده از سرویس‌های مدرسه بدون نشان ممنوع است

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان فارس گفت: خانواده‌ها نباید به جز سرویس‌های مشخص شده دانش‌آموزان از سرویس‌های دیگر و بدون نشان استفاده کنند.

استفاده از سرویس‌های مدرسه بدون نشان ممنوع است
محمدرضا ضیایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: با خودروهایی که خارج از گردونه سرویس مدارس بوده و اقدام به مسافرکشی می‌کنند برخورد می‌شود.
ضیایی ادامه داد: در صورت مشاهده چنین سرویس‌های مدارسی، در مرحله نخست با آنان برخورد و در مراحل دیگر از جا به جایی دانش‌آموزان توسط آنان جلوگیری می‌شود.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان فارس ادامه داد: سرویس‌های مدارس وظیفه دارند دانش‌آموزان را مقابل درب سوار کرده و در همان محل نیز آنان را پیاده کنند.
این مقام مسئول بیان کرد: باید والدین به این موضوع نیز توجه جدی داشته باشند که فرزندان خود را فدای 100 تومان پول بالا و پائین نکرده و به‌خاطر آن، نپذیرند که دانش‌آموز در فاصله دروتر از منزل پیاده شود، چراکه ممکن است عواقب بسیاری به دنبال داشته باشد.
این مقام ارشد پلیس راهنمایی و رانندگی همچنین از مدیران مدارسی که از حیاط مدرسه وسیع‌تری برخوردار هستند خواست تا سرویس‌های مدارس را به داخل حیاط فراخوانده و دانش‌آموزان را در آن محل سوار و پیاده کنند.
ضیایی افزود: رانندگان نیز باید توجه داشته باشند در داخل سرویس مدارس از سیگار کشیدن خودداری کرده، با تلفن همراه صحبت نکنند و از گذاشتن cdهایی که در شان نیست خودداری کنند.
وی همچنین از رانندگان خواست تا برای ایمنی بیشتر از کپسول‌های آتش‌نشانی و جعبه کمک‌های اولیه در سرویس‌های مدارس استفاده کنند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول