اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سازمان بسیج کارگری و کارمندی آذربایجان‌شرقی خبر داد:

راه‌اندازی شیفت‌های ویژه تولید با یاد شهدای دفاع مقدس

خبرگزاری فارس: فرمانده سازمان بسیج کارگری و کارمندی آذربایجان‌شرقی گفت:‌ هفته دفاع مقدس، شیفت‌های ویژه تولید با یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس در استان راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی شیفت‌های ویژه تولید با یاد شهدای دفاع مقدس
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، رضا رضوانی در نشست فرماندهان حوزه‌های بسیج کارگری و کارمندی که به منظور تبادل نظر و همفکری برای بزرگداشت هفته دفاع مقدس در محل سازمان بسیج کارگری و کارمندی استان برگزار شد، با تبیین وظایف حوزه‌های بسیج کارگری و کارمندی اظهار داشت : پایگاه‌های بسیج در ادارات و کارخانجات هر کدام باید به عنوان یک اتاق فکر عمل کرده و در سازمان و کارخانه  خود به عنوان یک مرکز جمع‌آوری نیروهای فکری خلاق و مبتکر و بازو و یاور توانمند مدیران و کارگزاران و مسئولان نظام عمل کنند.
 
*زمان انجام کارهای تکراری و کلیشه‌ای سپری شده است
وی خاطرنشان کرد: امروزه زمان انجام کارهای تکراری و کلیشه‌ای سپری شده و باید کارهای فرهنگی و تبلیغی توامان همراه با نوآوری و خلاقیت و به روز انجام پذیرد.
رضوانی افزود: ما باید با استفاده از تجارب پیشکسوتان و بکارگیری نیروهای جوان، خلاق و تازه نفس، اهداف و برنامه‌های خود را به نحو احسن عملیاتی کنیم.
وی با توصیه به رفتارهای الگو مدار و اخلاق حسنه در بین مسئولان و فرماندهان حوزه‌ها افزود: همه کارهای ما زمانی دارای  ارزش و مطلوبیت است که حول محور اخلاق، خداترسی، خلاقیت و ولایتمداری  باشد.
رضوانی با اعلام اینکه همزمان با هفته دفاع مقدس برنامه‌های متنوعی در سطح حوزه‌های این سازمان برگزار می‌شود، افزود: غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا و حضور در جمع خانواده‌های شهدای گرانقدر و پاسداشت یادگاران دفاع مقدس از جمله رزمندگان و جانبازان از جمله این برنامه‌هاست.
وی همچنین، کوهپیمایی جمعی، شرکت در نمازهای جمعه و شرکت در رژه و صبحگاه مشترک را از دیگر برنامه‌های این هفته عنوان کرد و افزود: حضور پر رنگ بسیجیان در این هفته یادآور بیعت مجدد با اهداف والای انقلاب شهدا امام و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب خواهد بود.
مسئول سازمان بسیج کارگری آذربایجان شرقی در ادامه یادآور شد: دفاع هشت ساله ملت بزرگ ایران در حقیقت تکرار حماسه عاشورائیان در عصر کنونی بود و این ملت با ایمان، وحدت و یکپارچگی و عشق به ولایت ابهت دنیای کفر را شکسته‌اند و بیداری اسلامی در جهان ثمره دستاورد شهدا ی عزت آفرین ایران اسلامی است.
 
* راه‌اندازی شیفت‌های ویژه تولید در هفته دفاع مقدس
وی در ادامه با بیان اینکه در هفته دفاع مقدس، شیفت‌های ویژه تولید با یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس راه‌اندازی خواهد شد، تصریح کرد: کارگران عزیز همواره در تمام عرصه‌ها موجب افتخار و سربلندی این کشورند و در سال جهاد اقتصادی با هدف نمایش عشق به شهدا و ولایت در اغلب مراکز تولیدی و صنعتی استان شیفت‌های تولید بسیجیان به منظور تولید در عرصه صنعت با یاد شهدا راه‌اندازی می‌شود.
مسئول سازمان بسیج کارگری و کارمندی در ادامه تصریح کرد: همایش ایثار یادمان شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس در شهر تبریز با حضور مدیران و مسئولان کارخانجات و ادارات و فرماندهان و بسیجیان عرصه تولید و اداره در آخرین روز هفته دفاع مقدس در تبریز برگزار می‌شود.
وی با اشاره به رسالت ملت ایران افزود: دفاع هشت ساله ایران درس غیرتمندی و سربلندی برای جهانیان آموخته است و امروز اطاعت از ولایت و ایستادگی در برابر استکبار جهانی و زورگویان عالم رسالت همه رزمندگان جبهه اسلام است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول