اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد ایلام خبر داد:

ارسال 250 اثر به دبیرخانه جشنواره رضوی در ایلام

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام از ارسال 250 اثر در زمینه طراحی پوستر، فراخوان و تندیس رضوی به دبیرخانه این جشنواره در این استان خبر داد.

ارسال 250 اثر به دبیرخانه جشنواره رضوی در ایلام
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از دبیرخانه جشنواره فرهنگی و هنری امام رضا (ع)، حجت‌الاسلام حسین ملکی گفت: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره 20 شهریور سال جاری پایان یافت که تاکنون در حدود 250 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.
وی با بیان اینکه جشنواره طراحی پوستر فراخوان و تندیس رضوی  مهر ماه سال جاری در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد شهر ایلام برگزار می‌شود، افزود: برای برگزاری این جشنواره در استان ایلام، حدود 2 هزار پوستر اعلام فراخوان برگزاری این جشنواره در سطح کشور توزیع شده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، ابراز کرد: جشنواره فرهنگی و هنری رضوی با هدف تبیین سیره رضوی در جامعه و آشنایی بیشتر مردم با زندگینامه و شخصیت امام رضا (ع) همه‌ساله در دهه کرامت در استان‌های مختلف کشور برگزار می‌شود.
ملکی یادآور شد: تلاش می شود از هنرمندان و اساتید برجسته کشور در آیین اختتامیه جشنواره دعوت شده و کارگاه آموزشی تخصصی و جلسات نقد و بررسی نیز در حاشیه جشنواره تشکیل شود.
وی خاطرنشان کرد: همه آثار ارسالی شرکت کنندگان به جشنواره به صورت نمایشگاه نیز در معرض دید قرار می‌گیرد.
پنجمین جشنواره ملی رضوی با موضوع طراحی پوستر و تندیس رضوی مهر ماه سال جاری همزمان با دهه کرامت در این استان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول