اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آمل:

بخش خصوصی در ساخت خوابگاه دانشجویی مشارکت کند

خبرگزاری فارس: فرماندار آمل گفت: بخش خصوصی در ساخت خوابگاه دانشجویی مشارکت کند.

بخش خصوصی در ساخت خوابگاه دانشجویی مشارکت کند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، یدالله اکبرزاده شب گذشته در جلسه کمیته دانشجویی در بین روسا و مدیران امور دانشجویی این شهرستان گفت: 25 هزار دانشجو در 16 مراکز علمی، دانشگاه‌ها و مراکز علمی در سال تحصیلی جدید به تحصیل مشغول می‌شوند.
وی خاطرنشان کرد: بنا به فرمایشات امام خمینی(ره) دانشگاه باید مبدا تحولات باشد و دانشجو باید در دانشگاه برای خدمت صادقانه به جامعه آماده شود.
فرماندار آمل با بیان اینکه تقریبا 70 درصد دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز علمی این شهرستان غیربومی هستند، یادآور شد: در آمل علاوه بر دانشگاه‌های دامپزشکی، پیام نور و پرستاری و مامایی، چهار دانشگاه علمی کاربردی، یک دانشگاه آزاد اسلامی و هفت دانشگاه غیرانتفاعی مشغول فعالیت هستند.
این مسئول تصریح کرد: با توجه به تعداد زیاد دانشجویان در شهرستان باید برای خوابگاه آنها تصمیم‌های اساسی اندیشیده شود.
اکبرزاده با اعلام اینکه هم‌اکنون بحث خوابگاه‌ها دغدغه‌های استان و شهرستان است، بیان داشت: باید ظرفیت‌های لازم در این بخش مهیا شود و از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در این امر بیشتر کمک بگیریم تا این مشکل دانشجویان مرتفع شود.
وی با اشاره به اینکه باید به چاپ نشریات دانشجویی نظارت مستمر شود، ادامه داد: تمهیدات دشمن برای جمهوری اسلامی ایران هم اکنون بسیار شدیدتر از گذشته شده و آنها قشر دانشجو را نیز در اولویت تهدیدات دارند و قصد به دام انداختن جوانان را در سر می‌پرورانند.
اکبرزاده با تاکید اینکه در دانشگاه‌ها از اساتید متعهد و برجسته و همچنین از هیئت‌های علمی کارآمد استفاده شود، اذعان داشت: باید در ابتدای ورود دانشجویان به دانشگاه برای دانشجویان جدیدالورود اردوی توجیهی جهت ساماندهی و آشنایی آنها با موارد آموزشی و چگونگی برخوردشان در اجتماع در نظر گرفته شود.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول