اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه رودهن:

دانشجویان باید جایگاه کنونی ایران را درک کنند

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن گفت: دانشجویان باید جایگاه کنونی ایران را درک کنند و بدانند از چه جایگاهی به وضع کنونی رسیده است.

دانشجویان باید جایگاه کنونی ایران را درک کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، به همت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، دومین نشست شورای راهبردی اساتید با موضوع «جهت‏گیری صحیح جوانان و دانشجویان در مسائل سیاسی» با حضور اساتید دانشگاه برگزار شد.  
در این جلسه حجت‏الاسلام محمدابراهیم سراج، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن ضمن خیرمقدم به حاضران، به بیان فرمایش‏هایی از مقام معظم رهبری در خصوص موضوع جلسه پرداخت.
وی گفت: آن روزی که دانشجو از سیاست فاصله بگیرد، باید احساس خطر کرد و دانشجو و دانشگاهی، قشر برگزیده و امید آینده کشورند و نگاهشان به مسائل کشور باید کلان باشد.
مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن ادامه داد: آن چیزی که به علم، جان، روح و جهت خواهد داد، جهت فکری، سیاسی و انقلابی دانشگاه است.
سراج اضافه کرد: آگاهی سیاسی، هوشیاری، انگیزه و تپش جوانان انقلابی، رمز حضور انقلابی دانشجو است.
وی بیان کرد: جوانان روشن‏فکر باید فضای فرهنگی کشورشان را بشناسند، اینکه در کجا قرار دارند، چه بوده و چه شده‏اید و می‏خواهید چه بشوید.
به گزارش خبرگزاری فارس از رودهن؛ مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن پس از ذکر سخنان مقام معظم رهبری به بیان موضوع جلسه پرداخت.
در ادامه این جلسه، اساتید حاضر به بیان نقطه نظرات خود و ذکر راهکارهای ایجاد توجه و گرایش هرچه بیشتر جوانان و دانشجویان به مسائل سیاسی و کسب آگاهی‏های صحیح سیاسی پرداختند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول