اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران:

تحریم‌ها مانع حرکت کاروان آبادانی ایران نیست

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران با اشاره به تحریم‌هایی که علیه ایران صورت می‌گیرد، گفت: این تحریم‌ها برای آن است که نگذارند ایران اسلامی کاروان عمران و آبادانی را پشتیبانی کند، اما دشمنان نمی‌توانند مانع این حرکت شوند.

تحریم‌ها مانع حرکت کاروان آبادانی ایران نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، سید علی‌اکبر طاهایی شامگاه شنبه در یادواره 50 شهید روستای شهیدآباد بهشهر از خاطرات خود با خانواده‌های شهید گفت و اینکه سادگی و پاکی و لبخند رضایت را می‌توان در نگاه پدران و مادران شهید دید.
وی از حرمت و احترام فریضه نماز گفت و خاطرنشان کرد: شهدای ما زیر گلوله و بمب به نماز می‌ایستادند و در قریب به اتفاق وصیتنامه‌های شهدا از نماز سخن به میان آمده است.
استاندار مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به موج آبادانی در ایران پس از پیروزی انقلاب اشاره و بیان داشت: اکنون به برکت خون آن شهیدان با وجود همه فشارهایی که بر ایران بویژه در موضوع فنآوری هسته ای تحمیل می‌شود، در کنار پیشرفت‌های مختلف و به روز شاهد قرار گرفتن نیروگاه اتمی بوشهر در مدار انرژی هستیم.
به گزارش فارس، نماینده عالی دولت در مازندران همچنین از ساخت هواپیماهای مسافربری ساخت داخل گفت و اینکه دشمن در برنامه جدیدی بنزین سوخت‌گیری هواپیماهای مسافربری را از ما دریغ کرد، اما این کارها روحیه و عزم دانشمندان ایران را برای حل مشکلات و نیازها بیشتر می کند.
طاهایی با بیان اینکه جریان عمران و آبادانی در کشور وجود دارد، ابراز داشت: در مازندران 3 هزار و 200 روستا با بیش از 7 هزار کیلومتر راه روستایی داریم و تلاش می‌کنیم تا وضعیت راه‌ها را سامان بخشیم.
این مسئول از تنگناهای پیش روی ملت ایران که توسط دشمنان ایجاد می‌شود سخن گفت و اذعان داشت: این تحریم‌ها برای آن است تا نگذارند ایران کاروان عمران و آبادانی را پشتیبانی کند، اما مانند همیشه و به برکت خون شهدا و فضای معنوی و اسلامی، این تحریم‌ها نمی‌تواند مانع حرکت کاروان آبادانی ایران شود.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول