اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تنگستان:

دست غرب به خون ملت ایران آلوده است

خبرگزاری فارس: فرماندار تنگستان گفت: حملات شیمیایی به مرزهای غربی کشور و کشتار مردم بی‌دفاع، اسناد روشنی از جنایات ضد بشری است که دست غرب به خون ملت ایران آلوده است.

دست غرب به خون ملت ایران آلوده است
به گزارش خبرگزاری فارس از اهرم عبدالرسول زارع در دیدار با رزمندگان هشت سال دفاع مقدس ضمن گرامیداشت ایام دفاع مقدس اظهار کرد: 31 شهریور در حقیقت یادآور دفاع قهرمانانه فرزندان رشید ایران اسلامی است که با اعتقاد راسخ به ارزش‌های اسلامی و با تاسی از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام (ره)، دوره‌ای طلایی از تاریخ این مرز و بوم را رقم زدند.
وی افزود: قدرت رزمندگان ایران اسلامی در دفاع مقدس جهانیان را مات و مبهوت ساخت و امروز به برکت همان مجاهدت‌ها و دلاوری‌ها و به برکت خون شهداست که انقلاب اسلامی به عنوان نگین درخشان جهان اسلام در عرصه گیتی می‌درخشد.
‌زارع با بیان اینکه تاریخ به یاد دارد که کشورهای غربی و عربی چگونه رژیم بعثی عراق را به انواع سلاح‌های متعارف و غیر‌متعارف مجهز ساخته بودند، تصریح کرد: حمایت همه‌جانبه غرب از صدام سبب شد تا آن جنایتکار با خوی ددمنشانه خود یکی از ننگین‌ترین فجایع انسانی را علیه ملت ایران به بارآورد.
وی ادامه داد: حملات شیمیایی به مرزهای غربی کشور و کشتار مردم بی‌دفاع، اسناد روشنی از جنایات ضد بشری است که دست غرب به آن آلوده است.
فرماندار تنگستان به تشریح علل حمایت غرب از صدام پرداخت و عنوان کرد: جبهه شیطان به رهبری آمریکا بر آن شده بود تا با شکست ایران، انقلاب نوپای اسلامی را در نطفه خفه کند و مانع از گسترش حرکت‌های اسلامی و انقلابی در منطقه استراتژیک خاورمیانه شود.
وی اضافه کرد: اما دلاوری‌ها و از خودگذشتگی‌ها و ایمان و اراده رزمندگان و بسیجیان اسلام در میادین نبرد و حمایت‌های شیر زنان ایران اسلامی در پشت جبهه‌ها تمام نقشه‌های دشمنان نظام را نقش بر آب کرد.
زارع شکل‌گیری بیداری اسلامی را ناشی از تأثیرات انقلاب ایران دانست و افزود: امروز پس از گذشته سه دهه از عمر پر برکت انقلاب اسلامی شاهد آن هستیم که آرمان‌های بلند امام راحل و اهداف انقلاب اسلامی در روح و جان امت اسلامی ریشه دوانده و هوشیاری و بیداری گسترده‌ای در جهان به ویژه بین امت اسلامی به وجود آورده و حرکت‌های و جنبش‌های بیداری اسلامی را شکل داده است.
وی برخی از پیامدهای دفاع مقدس در عرصه داخلی را نیز برشمرد و بیان کرد: پیامدهای دفاع مقدس به این پیروزی‌های بین‌المللی ختم نمی‌شود و در داخل نیز با تقویت روحیه جهادی و خودباوری در بین ملت ایران، حرکت به سمت توسعه و پیشرفت ملی را شتاب صدچندانی بخشید.
فرماندار تنگستان در بخشی پایانی سخنان خود به نقش جوانان در حفظ و حراست از انقلاب اشاره و عنون کرد: امروز نیز جوانان شجاع و برومند این دیار، با الگوگیری از سرداران شهید قیام تنگستان و 157 شهید دفاع مقدس شهرستان با آمادگی کامل از مرزهای آبی و خاکی کشور حراست می‌کنند و راه هرگونه تجاوز را در برابر دشمنان این سرزمین خواهند بست.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول