اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب:

ملت ایران پرچمدار پیشرفت و موفقیت است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه علی بن ابیطالب با اشاره به ثمرات انقلاب اسلامی گفت: ملت ایران در شرایط کنونی پرچمدار و خط‌شکن به سمت قله‌های پیشرفت و موفقیت در حال حرکت است.

ملت ایران پرچمدار پیشرفت و موفقیت است
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مهدی مهدوی‌نژاد در سخنرانی پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم در سخنانی اظهار کرد: امام از همان سال 42 اصول انقلاب را معین کردند و هیچگاه از این اصول کوتاهی نکردند.
وی با اشاره به اینکه امام راحل اما از همان آغاز نهضت از نابودی اسرائیل سخن می‌گفت، تاکید کرد: غربی‌ها فکر نمی‌کردند که انقلاب به پیروزی برسد ولی با پشتیبانی ملت از امام راحل انقلاب به سرانجام رسید و به همین دلیل غرب جنگ تحمیلی را علیه ایران به راه انداخت.
فرمانده سپاه علی بن ابیطالب با اشاره به اینکه غرب تصور می‌کرد صدام در یک مقیاس کوچک می‌توانئ همه آرزوهای آنها را شکل دهد، افزود: غربی‌ها با برآوردهای مادی که داشتند تصورشان این بود که صدام می‌تواند تکلیف انقلاب را معین کند.
وی گفت: زمانی که به امام خبر دادند که جنگ تحمیلی آغاز شده است ایشان با آرامشی که داشتند فرمودند «دشمنی سنگی را انداخته و سیلی محکمی می‌خورد».
مهدوی‌نژاد گفت: زمانی که جنگ تحمیل آغاز شد امام این جنگ را به عنوان یک فرصت نگاه کرد و راهبردهای خود را در جنگ دنبال می‌کردند.
وی افزود: راهبردهای امام در جنگ پویایی و به رشد رساندن مردم و همچنین شکستن استخوان‌های امپریالیسم، کمونیسم و همه ایادی کفر بود.
فرمانده سپاه علی بن ابیطالب تاکید کرد: امام اینها را به عنوان یک نعمت تلقی می‌کرد و امت نیز جانانه پشت سر امام ایستاده و با تمام وجود از فرمان ایشان اطاعت کردند و توانستند راهبردها را عملیاتی کنند.
وی گفت: امام فرمود ما به دشمنان سیلی خواهیم زد و صدام نیز باور نمی‌کرد که رزمندگان اسلام بتوانند به دلیل اینکه تازه انقلاب شده است سازماندهی لازم را داشته باشند و در برابر لشکر دشمن ایستادگی کنند.
مهدوی‌نژاد اضافه کرد: مردم در دوران دفاع مقدس به فرمان امام ایستادگی کرده و فوج فوج در عرصه دفاع از کشور حاضر شده و راه را بر دشمن سد کردند.
وی افزود: بعد از آن در طول یک سال پنج عملیات بزرگ شکل گرفت و اگر هر کدام از این عملیات‌ها را بخواهند در دانشگاه‌های دنیا تدریس کنند با وجود همه امکانات مادی به یک سال زمان نیاز دارد.
فرمانده سپاه علی بن ابیطالب تاکید کرد: موفقیت‌های رزمندگان اسلام در برابر دشمنان تا دندان مسلح با عقل مادی قابل درک نیست و این مسئله موجب تعجب دشمنان شد و این همان سیلی بود که امام از آن سخن گفته بود.
وی تصریح کرد: بعد از آزادی خرمشهر پیشنهاد صلح از سوی صدام مطرح شد ولی او حاضر نبود که هیچ عهده نامه‌ای را قبول کند و این مثل قرآن بر سر نیزه کردن بود و بنابر‌این رزمندگان اسلام به فرمان امام به دشمنان سیلی‌های محکم‌تری زدند.
مهدوی‌نژاد به فرارسیدن هفته دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: در ایام هفته دفاع مقدس باید بدانیم که دشمن تلاش داشت که خاک ما را غصب کند ولی آنها نمی‌دانستند که رزمندگان اسلام با هر قدم خود پیام انقلاب را صادر می‌کنند.
وی با اشاره به صدور پیام انقلاب به همه دنیا بیان کرد: همه دنیا متوجه شدند که ما توانایی ایستادگی در برابر زورگویان داریم.
فرمانده سپاه علی بن ابیطالب اضافه کرد: امروز می‌بینیم که صهیونیست‌ها که هیولایی شکست‌ناپذیر بودند فقط تلاش می‌کنند که آنها را به رسمیت بشناسند و دیگر داعیه نیل تا فرات را نداشته و دچار انفعال شده‌اند.
وی اظهار کرد: در دو دهه بعد از جنگ شاهد این هستیم که دیگر آمریکا و اسرائیل تصمیم‌گیران بی‌چون و چرای جهان نیستند و آمریکا جرات حمله به ایران را ندارد و در کشورهای همسایه ما نیز شکست‌های متعددی خورده است.
مهدوی‌نژاد اضافه کرد: ملت ایران در شرایط کنونی پرچمدار و خط‌شکن به سمت قله‌های پیشرفت و موفقیت در حال حرکت است.
انتهای پیام/ج10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول