اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن تن سیاد ترکیه:

ملت ایران و ترکیه گام‌های والایی برای اعتلای اقتصاد برداشته‌اند

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن تاجران و صنعتگران ترکیه تن سیاد گفت: ملت ایران و ترکیه گام‌های والایی را برای اعتلای اقتصاد و علم داشته‌اند.

ملت ایران و ترکیه گام‌های والایی برای اعتلای اقتصاد برداشته‌اند
‌حسن صدر در حاشیه مراسم افتتاحیه دومین نمایشگاه بین‌المللی دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی، فناوری، پژوهشی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در کشور ترکیه، با بیان این مطلب اظهار کرد: روابط تجاری دو کشور ایران و ترکیه از چند سال پیش تاکنون رشد بسیار مناسب و خوبی داشته است.
وی به ظرفیت‌های ویژه این دو کشور در زمینه‌های مختلف اشاره کرد و متذکر شد: ایران با داشتن جمعیتی بیش از 70 میلیون نفر و ترکیه با تلاش برای حضور در اتحادیه اروپا کشورهایی هستند که آینده بسیار روشنی را در این ارتباط دارند.
وی در رابطه با دومین نمایشگاه بین‌المللی دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی، فناوری، پژوهشی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در کشور ترکیه عنوان کرد: این نمایشگاه ویژه سهم بسیار بسزایی را در افزایش تعاملات بین دو کشور خواهد داشت.
رئیس انجمن تاجران و صنعتگران ترکیه با بیان این که ایران در حال حاضر در مسیر پیشرفت همه جانبه قرار گرفته است، گفت: همکاری‌های دو جانبه در این ارتباط کمک شایانی به اقتصاد دو کشور می‌کند.
وی با اشاره به سفر اخیر خود به کشور آلمان برای حضور در نمایشگاه مزبور در این کشور بیان کرد: در این نمایشگاه شرکت‌های ترکیه بسیار ضعیف حاضر شدند که همین امر سبب نگرانی ما نیز شد.
صدر افزود: در حال حاضر دولت ترکیه تسهیلات خوبی را برای صاحبان سرمایه خارجی برای سرمایه‌گذاری در این کشور اختصاص داده است.
وی ادامه داد: فروش اموال غیرمنقول برای خارجی‌ها یکی از مهم‌ترین این امور است.
دومین نمایشگاه بین‌المللی دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی، فناوری، پژوهشی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در کشور ترکیه تا سوم مهر ماه در شهر استانبول بر پا است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول