اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند:

خون شهدا شجره طیبه انقلاب را تناور ساخت

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دماوند گفت: خون پاک شهدای گلگون کفن در دوران انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و پس از آن شجره طیبه نظام اسلامی را تناور ساخت.

خون شهدا شجره طیبه انقلاب را تناور ساخت
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علیرضا قاسمی‏فرزاد ظهر امروز در مراسمی به مناسبت هفته دفاع مقدس که با حضور امام جمعه دماوند، امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی، دیگر مسئولان محلی و جمع کثیری از یگان‏های مختلف بسیج مردمی برگزار شد، اظهار کرد: امروز ایران اسلامی در سایه ایثارگری‏های فرزندان خود با صلابت در مقابل دشمنان ایستاده است.
وی، ولایت فقیه را رمز توفیقات نظام اسلامی خواند و افزود: رمز پیروزی‏های پیاپی ایران اسلامی در عرصه‏های مختلف جهانی تبعیت محض از ولایت فقیه بود.
قاسمی‏فرزاد تصریح کرد: ولایت فقیه گوهر گرانقدری بود که در انقلاب اسلامی تجلی یافت و در هشت سال دفاع مقدس جلوه‏گر شد.
فرماندار شهرستان دماوند با اشاره به ناتوانی رژیم بعث در ادامه جنگ تحمیلی بیان کرد: رژیم تا بن دندان مسلح بعثی با بررسی دقیق اوضاع ایران در روزهای ابتدایی انقلاب اسلامی، ساز حمله به این مرز و بوم را نواخت.
وی ادامه داد: اما این رژیم مزدور که دستان پلید غارتگران جهانی را با خود همراه می‏دید، هرگز تصور ناتوانی در ادامه نبرد را نیز به ذهن خود خطور نمی‏داد.
قاسمی‏فرزاد افزود: استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایتکار قصد داشت تا در روزهای نخست شکل‏گیری نهال نوپای انقلاب اسلامی در خیالی باطل، طومار این حرکت برگرفته از مبانی پاک و مقدس اسلامی را در هم شکند.
فرماندار شهرستان دماوند عنوان کرد: اما غیورمردان و شیر زنان این مرز بوم اسلامی دلاورانه و مردانه با رهبری داهیانه امام راحل عظیم‏الشان (ره) در قبال این حملات گسترده ایستادگی کردند و پیروزی نصیب سپاه حق شد.
وی پیروزی ایران در هشت سال دفاع مقدس را برتری ایمان به دل‏های کینه‏ورز خواند و گفت: پیروزی ایران اسلامی در قبال استکبار جهانی مصداق بارزی از برتری ایمان راسخ این مردم بر دل‏های کینه‏ورز شیطان‏صفتان بود.
قاسمی‏فرزاد حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی را وظیفه امروز آحاد میهن اسلامی دانست و عنوان کرد: وظیفه امروز همه اقشار جامعه حفظ و صیانت از مفاهیم و اهداف ارزشمند هشت سال دفاع مقدس است.
فرماندار شهرستان دماوند تصریح کرد: در این مسیر، انتقال ارزش‏های ولای برگرفته از مکتب شهدا به نسل امروز وظیفه سنگینی است که انجام آن تداوم انقلاب اسلامی و صدور آن به دیگر ملل جهان را به دنبال دارد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول