اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سیرجان:

شهدا حافظ ارزش‌ها بودند

خبرگزاری فارس: امام جمعه سیرجان گفت: شهدا حافظ ارزش‌ها بودند و ما نیز باید از آ‌نها پیروی کنیم.

شهدا حافظ ارزش‌ها بودند
به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، حجت‌لاسلام سید‌ محمود حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سیرجان اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس ما فقط برای اسلام ناب محمدی (ص)، حفظ اصول و ارزش‌ها و همچنین حفظ کشور اسلامی بود.
وی بیان کرد: عزیزان ما سینه‌هایشان را سپر گلوله‌ دشمن و مقاومت کردند تا امروز این نماز جمعه‌ها باشد و اسلام در دنیا بدرخشد و مسئولان در فضای آزاد و اسلامی تلاش و فعالیت کنند، ما هرگز حماسه آنان را فراموش نمی‌کنیم. 
حسینی گفت: پاسداری از خون شهدا وظیفه‌ همه است، شهدا تا آخرین لحظه‌‌ زندگی در مسیر ولایت و رهبری قرار داشتند و امروز پس از 32 سال انقلاب ما شاهد تشییع پیکر پاک آنان در نقاط مختلف کشور است، یعنی شهدا حافظ ارزش‌ها بودند و ما نیز باید پیروی کنیم.
وی به سخنان مقام معظم رهبری در جمع نیروهای انتظامی اشاره کرد و بیان داشت: امروز نیروی انتظامی ما مقتدر و مهربان، نیروی کار‌آمد و حافظ امنیت و ارزش‌های اسلامی در جامعه است.
امام جمعه سیرجان به سخنان رئیس جمهور در سازمان ملل پرداخت و گفت: رئیس جمهور که نماینده ملت بزرگ ایران است، حرفشان را که حرف دل ملت بود، بیان کردند و باید تحولی در سازمان ملل ایجاد شود تا این سازمان یک باشگاه انحصاری نباشد و امیدواریم به زودی این اتفاق رخ دهد.
وی خاطرنشان کرد: اجلاس بیداری اسلامی که در آن صهیونیست و امریکا به شدت عصبانی شدند، خواستند خشم خود را فرو نشانند که نشانه‌اش ترور ربانی رئیس جمهور سابق افغانستان به دست ایادی امریکا بود.
حسینی تصریح کرد: صهیونیست و امریکا بدانند نه تنها کاری از پیش نمی‌برند، بلکه زمینه نابودی خود را فراهم می‌کنند و به زودی جهان شاهد نابودی جنایت‌کاران است.
وی با محکوم کردن جنایات عربستان صعودی در یمن و کشتار زنان مسلمان ابراز داشت: به رژیم‌ آل‌سعود هشدار می‌دهیم که کاخ شیشه‌ای عربستان هم می‌شکند و جنایت‌کاران به سزای اعمال خود می‌رسند.
حسینی با اشاره به با‌زگشایی مدارس گفت: خانواده‌ها باید بیشتر مواظب فرزندان باشند و در خانه اگر نماز و حجاب نهادینه شود در مدرسه پیگیری و زیر‌بنایی می‌شود.
به گزارش فارس، نماز جمعه سیرجان امروز در کنار پیکر پاک یکی از شهدای گمنام برگزار و پس از اقامه نماز این شهید گمنام بر روی دستان مردم و همرزمان شهید خود تا میدان انقلاب تشییع و سپس برای خاکسپاری به نیروی دریایی سیرجان منتقل شد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول