اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل

/اختصاصی / یاران انقلاب 14 فوریه بحرین:

مردم بحرین کفن‌پوش به سمت میدان شهدا حرکت میکنند

خبرگزاری فارس: جنبش یاران انقلاب 14 فوریه بحرین اعلام کرد که ملت بحرین با وجود تمام اقدامات سرکوبگرانه رژیم آل خلیفه و نظامیان اشغالگر سعودی در تطاهرات "جمعه حرکت به سمت میدان شهدا و شنبه آزادی" غسل شهادت کرده و کفن‌پوش حضور خواهد یافت.

مردم بحرین کفن‌پوش به سمت میدان شهدا حرکت میکنند
جنبش یاران انقلاب 14 فوریه بحرین با انتشار بیانیه‌ای که نسخه‌ای از آن به خبرگزاری فارس مخابره شده تاکید کرد که
با وجود سرکوب امنیتی و نظامی شدید آل خلیفه و نظامیان اشغالگر آل سعود، مردم انقلابی بحرین با عزم و اراده پولادین خود اعلام می‌کند که بار دیگر در میدان اللؤلؤة (میدان شهدا) در پاسخ به فراخوان "ائتلاف انقلاب 14 فوریه" حضور خواهد یافت.

این بیانیه می افزاید: همچنین ملت بحرین اعلام می‌کند که در این روز تک‌تک آحاد ملت بحرین از زن و مرد و پیر و جوان غسل شهادت کرده و کفن‌پوش به سمت میدان به حرکت در خواهد آمد.

در این بیانیه آمده است : این سرکوب امنیتی و نظامی درحالی صورت می‌گیرد که رژیم آل خلیفه مدعی است خود را برای برگزاری انتخابات میان‌ دوره‌ای مجلس نمایندگان و تحریم این انتخابات توسط ملت بحرین و مردم انقلابی‌اش آماده می‌کند.

در همین راستا یاران انقلاب جنبش 14 فوریه بار دیگر ولی‌عهد و دیگر مقامات رژیم آل خلیفه و همچنین آمریکا را مسئول مستقیم جان تظاهرات‌کنندگان بحرینی دانسته و آنها را نسبت به هرگونه واکنش غیر منتظره و خشونت‌آمیز برحذر می‌دارد.

همچنین این جنبش تاکید می‌کند که با وجود سرکوب‌ها، خشونت‌ها و جنایت‌های اعمال شده از سوی  رژیم آل خلیفه و نظامیان اشغالگر سعودی و مزدوران وابسته به رژیم بحرین با این حال تمام نیروها و تشکل‌های سیاسی و مردمی معارض بر ادامه مبارزه و جهاد تا سرنگونی رژیم آل خلیفه و عدم همزیستی با این رژیم و بیرون راندن نظامیان اشغالگر سعودی تاکید می‌کند.

انتهای پیام/++ 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول