اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی خبر داد:

سفر 15 هزار مددجوی کمیته امداد به مشهد

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی گفت: سالانه 15 هزار مددجوی کمیته امداد به مشهد سفر می‌کنند.

سفر 15 هزار مددجوی کمیته امداد به مشهد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی، علی اصغر حاجی‌نقی اظهار داشت: نظر به علاقه و اشتیاق شمار زیادی از علاقمندان به زیارت بارگاه منور رضوی، کمیته امداد خراسان رضوی اقدام به برگزاری اردوهای زیارتی برای اقشار مختلف تحت پوشش شامل دانش آموزان، دانشجویان، زنان سرپرست خانوار و سالمندان می‌نماید.
وی گفت: بر این اساس سالانه حدود 15 هزار نفر از مددجویان سراسر کشور به مشهد سفر می‌کنند و از برنامه‌های تربیتی، فرهنگی و تفریحی مبتنی بر موضوعات اسلامی در کنار بحث زیارت بارگاه منور رضوی  ظرفیت های علمی اندیشمندان حوزه تربیتی و فرهنگی بهره‌مند می‌شوند.
حاجی‌نقی اظهارداشت: قطعا تحقیق و پژوهش و بهر‌ه‌مندی از ظرفیت‌های علمی در کشور می‌تواند مدل جدیدی از شیوه‌هایی موثر در برگزاری اردوهای مطلوب و با کیفیت بالا را به مدیران و مجریان دستگاه‌های متولی ارائه دهد.
این مسئول با اشاره به اینکه در نخستین دوره برگزاری همایش علمی و پژوهشی اردوهای زیارتی و زائران رضوی 50 مقاله از سراسر کشور به دبیرخانه ارسال شده است، گفت: 55 درصد نویسندگان مقالات فوق دارای مدرک تحصیلی دکترا و فوق لیسانس و 45 درصد از سایر مقاطع دانشگاهی و حوزوی هستند.
حاجی‌نقی افزود: در حاشیه برگزاری این همایش سه گروه 313 نفره از مددجویان این نهاد در سراسر کشور که ترجیحا تا کنون موفق به زیارت حضرت علی‌بن موسی‌الرضا (ع) نشده اند، به مشهد سفر می‌کنند.
وی گفت: این مددجویان شامل سالمندان، مادران نمونه و زنان کارآفرین هستند که هر گروه در اردویی به مدت چهار روز به زیارت امام رضا(ع) مشرف می‌شوند.
نخستین همایش علمی و پژوهشی اردوهای زیارتی و زائران رضوی همزمان با دهه کرامت در 13 مهر ماه امسال در مشهد برگزار می‌شود.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول