اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تربیت بدنی قم در گفت و گو با فارس خبر داد:

تجلیل از قهرمانان ورزش قم در سالگرد سفر رهبری

خبرگزاری فارس: مدیرکل تربیت بدنی استان قم گفت: همزمان با سالروز ورود مقام معظم رهبری به قم مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی استان که در مسابقات کشوری، آسیایی و بین‌المللی مدال کسب کرده‌اند‌ برگزار می‌شود.‌

تجلیل از قهرمانان ورزش قم در سالگرد سفر رهبری
عباس جهان بینی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: هر چه ورزش بین تشکل‌ها و نهادهای فرهنگی به ویژه هیئات مذهبی بتواند گسترش پیداکند، در زمینه‌ پیشرفت جوانان در عرصه‌های مختلف موثر است.
وی با بیان اینکه عمده مشکلات جوانان ما در بحث آسیب‌های اجتماعی است، افزود: با توجه به اینکه نقش تربیتی ورزش از نقش فعالیت جسمی آن کمتر نیست، می‌توانیم اوقات فراغت و خلأهای جوانان را با ورزش پر کنیم تا آنان به مسائل تربیتی هدایت شوند.
مدیر کل تربیت بدنی استان قم ادامه داد: در بحث مبارزه با تهاجم فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی که اکنون در جامعه از جمله اعتیاد، بزهکاری و گرایش به تفریحات ناسالم وجود دارد، می‌توانیم به وسیله ورزش با آنان مبارزه کنیم.
جهان بینی با بیان اینکه ورزش را یک مقوله فرهنگی می‌دانیم، تصریح کرد: در سال‌های اخیر با شورای هیئات مذهبی جلسات مختلفی را برگزار کرده‌ایم و از سال گذشته مسابقات ورزشی مختلفی هم در این خصوص برگزار شده است.
وی با اشاره به اینکه امسال در ماه مبارک رمضان مسابقات فوتسال هیئات مذهبی با حضور بیش از 50 تیم با همکاری اداره کل تربیت بدنی، شورای هیئات مذهبی و هیئت فوتبال برگزار شد، افزود: در تامین مکان‌های ورزشی، جوایز، داور و نیروی فنی با هیئات مذهبی همکاری داشتیم.
مدیرکل تربیت بدنی استان قم با تاکید بر اینکه امیدواریم بحث ورزش در هیئات که با همکاری شورای هیئات مذهبی آغاز شده است و فعالیت‌های خوبی هم صورت گرفته است، بتواند در رشته‌های مختلف ورزشی گسترش پیدا کند، خاطرنشان کرد: امیدواریم با توجه به اینکه جمعیت کثیری از جوانان علاقمند به ورزش در هیئات مذهبی حضور دارند، سازماندهی خوب و منظمی داشته باشیم تا بتوانیم ورزش را در هیئات مذهبی نهادینه کنیم.
جهان بینی با بیان اینکه وزارت ورزش و جوانان با مصوبه مجلس تشکیل شده ولی اهداف، وظایف و ماموریت‌های آن هنوز ابلاغ نشده است، عنوان کرد: با این حال در زمینه‌های برگزاری طرح اوقات فراغت و حمایت از سازمان‌های مردم نهاد همکاری خوبی با سازمان ملی جوانان داشته‌ایم.
وی با اشاره به اینکه مراسم اختتامیه اوقات فراغت ویژه بانوان برگزار می‌شود، اضافه کرد: با توجه به اینکه مراسم افتتاحیه اوقات فراغت ویژه آقایان بود، تصمیم گرفتیم اختتامیه این طرح که اواخر شهریورماه یا اوایل مهر ماه برگزاری می‌شود را در بخش بانوان برگزار کنیم.
مدیرکل تربیت بدنی استان قم با تاکید براینکه در هفته دولت دو پروژه ورزشی در قم افتتاح شده است، گفت: دو زمین خاکی فوتبال در دو روستای قم که بودجه آن از منابع ملی بود به بهره‌برداری رسید.
جهان بینی با بیان اینکه احداث استخر سرپوشیده ویژه بانوان در بوستان نرگس تاکنون 95 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، اظهار داشت: این طرح و یک سالن ورزشی در بوستان نرگس در هفته تربیت بدنی همزمان با سالگرد ورود مقام معظم رهبری به استان قم بهره‌برداری خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه همزمان با سالروز ورود مقام معظم رهبری به استان مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی که در سال گذشته در مسابقات کشوری، آسیایی و بین‌المللی مدال کسب کرده‌اند را برگزار خواهیم کرد، تصریح کرد: بنا داریم این مراسم را با حضور مسئولین وزارت ورزش و جوانان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولان استان در ورزشگاه 2000 نفری شهید حیدریان برگزار کنیم.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول