اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان:

نقش زیارت در تعمیق بیداری اسلامی تعیین‌کننده است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در خوزستان گفت: نقش زیارت اماکن متبرکه مذهبی و الگو گرفتن از فرهنگ ائمه هدی(ع) در تعمیق و گسترش بیداری اسلامی تعیین‌کننده است.

نقش زیارت در تعمیق بیداری اسلامی تعیین‌کننده است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان‌قدس رضوی، آیت‌الله موسوی جزایری اظهار داشت: پیشگامی آستان‌قدس رضوی به عنوان ملجاء عاشقان اهل بیت(ع) در جمهوری اسلامی ایران در آغاز بحث توسعه فرهنگ زیارت قابل تقدیر است و با عنایات حضرت رضا(ع) منشاء آثار خیر و برکات فراوان برای تمام مسلمین است.
امام جمعه اهواز با اشاره به جایگاه ویژه مسائل و مباحث فرهنگی تصریح کرد: ماهیت بعثت رسول گرامی اسلام(ص)، رسالت انبیاء الهی و امامان معصوم(ع) و انقلاب شکوهمند اسلامی ایران ماهیتی به طور کامل فرهنگی بوده و سایر مسائل اقتصادی، اجتماعی و سیاسی تابع فرهنگ است.
وی افزود: در آستان‌قدس رضوی این ظرفیت و توان در حد عالی وجود دارد که به الگویی بین‌المللی و کاربردی در توسعه فرهنگ زیارت و گردشگری مذهبی دست یافت و مطمئنا در آینده نزدیک شاهد تحقق این موضوع خواهیم بود.
آیت‌الله موسوی جزایری خاطرنشان کرد: علاقه‌مندی به مکتب اهل بیت(ع) همه جامعه اسلامی اعم از تشیع و تسنن را تحت تاثیر قرار می‌دهد و برنامه‌ریزی در راستای زیارت نتایج درخشان تربیتی، علمی و فکری فراوان دارد.
وی اظهار داشت: ما باید شکرگزار این همه لطف و عنایت پروردگار باشیم که امروز الگوی انقلابات و تحرکات کشورهای منطقه جمهوری اسلامی ایران و نظام حاکم بر آن است.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول