اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ریگان:

عزت ایران مرهون دفاع مقدس است

خبرگزاری فارس: امام جمعه ریگان گفت: دفاع مقدس برکات زیادی از جمله عزت، عظمت، بیداری اسلامی، خودباوری، عطت نفس و خلاقیت را در پی داشت.

عزت ایران مرهون دفاع مقدس است
به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، حجت‌الاسلام علی حیدری‌نسب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ریگان با تسلیت شهادت امام صادق (ع) اظهار داشت: ائمه ‌اطهار (ع) در مکتب شیعه نقش درخشنده‌ای داشتند، اما جایگاه امام صادق (ع) با توجه به دوران حکومت عباسی و اموی متفاوت است.
وی بیان کرد: درگیری‌های میان دو حکومت موجی شد تا امام صادق (ع) بتواند دین اسلام را نجات و حقایق اسلام را گسترش دهد.
حیدری‌نسب با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس گفت: اگر امروز ما در عزت و سربلندی زندگی می‌کنیم، مرهون رشادت‌های عزیزانی است که در هشت سال دفاع مقدس با نثار خون خود ما را به چنین جایگاهی رساندند.
وی تصریح کرد: دشمن در سال 59 ناجوانمردانه حمله خود را به ایران آغاز کرد و ارتش ما در شرایط دفاعی چندان خوبی نبود.
حیدری‌نسب بیان کرد: دشمن با ترفندهای خاص خود قصد بر هم زدن جامعه اسلامی را داشت اما با درایت رهبر کبیر انقلاب حتی نتوانستند یک وجب از خاک ما را به غارت ببرند.
وی خاطرنشان کرد: برای نخستین بار در تاریخ سرزمین ایران اسلامی آنچنان قدرتی پیدا کردیم که نور این انقلاب در سراسر دنیا تلألو یافت.
امام جمعه ریگان عنوان کرد: دفاع مقدس برکات زیادی از جمله عزت، عظمت، بیداری اسلامی، خودباوری، عظمت نفس و خلاقیت را در پی داشت.
وی با اشاره به اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن ابراز داشت: همشهریان در این زمینه همکاری لازم را با مأموران داشته باشند تا با ارائه آمار دقیق و امل دولت بتواند خدمات خود را ارائه دهد.
به گزارش فارس، در نماز باشکوه جمعه ریگان از حجت‌الاسلام علی حیدری‌نسب امام جمعه ریگان به دلیل حضور در جبهه‌های هشت سال دفاع مقدس تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول