اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه امام سجاد (ع):

توسعه فناوری نشان برجستگی دفاع مقدس است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان گفت: با توسعه فناوری و علوم هسته‌ای، برجستگی دفاع مقدس ظاهر شده و مدیریت مقام معظم رهبری در تمام زمینه‌ها روحیه دانشمندان ما را بالا برده است.

توسعه فناوری نشان برجستگی دفاع مقدس است
به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، سردار محمد مارانی پیش از ظهر امروز در آیین رژه گروه 65 توپخانه موشکی و پدافند صاعقه سپاه در رفسنجان اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و ایثار‌گری‌های فرزندان آن دوران است و امروز آرامش و آسایشی که نصیب ما شده، مرهون خون آن شهیدان و رزمندگان است.
وی گفت: جنگی که بر ما تحمیل شد، فقط برای اشغال خاک نبود، بلکه برای براندازی جمهوری اسلامی تدارک دیده شده بود که دشمنان در این راه ناکام ماندند.
مارانی با اشاره به پیروی و در خط ولایت بودن رزمندگان اسلام بیان داشت: اراده قوی و از ‌خود ‌گذشتگی دلاورمردان در کنار رهنمود‌های امام راحل نیرو و توان عزیزانمان را در مقابله با دشمن چند برابر می‌کرد، آنها در همه حال دوستدار رهبری بودند و امام راحل را با قلب خود درک کرده بودند.
فرمانده سپاه هرمزگان دستاوردهای دفاع مقدس را بسیار ارزشمند خواند و افزود: امروزه در تمام صحنه‌ها پیشرفت ایرانی به چشم می‌خورد و ما توانسته‌ایم با تولیدات نظامی و تسلیحاتی خون شهدا را ثمربخش کنیم.
وی خاطر‌نشان کرد: با توسعه فناوری و علوم هسته‌ای، برجستگی دفاع مقدس ظاهر شده و مدیریت مقام معظم رهبری در تمام زمینه‌ها روحیه دانشمندان ما را بالا برده است.
مارانی به بیداری اسلامی کشورهای مسلمان که بعضا با دست خالی برای براندازی حکومت‌های غیر‌دینی خود بپا خاسته‌اند، اشاره و اذعان کرد: دست خالی همراه با اراده قوی هم می‌تواند کافران را از پای درآورد.
وی خاطرنشان کرد: روزی فرا می‌رسد که کشورهای مسلمان دیگر مانند ایران در سایه ولایت‌فقیه و دور از ظالمان و کافران در آسایش زندگی کنند.
به گزارش فارس، به همین مناسبت رزمی‌کاران ‌باشگاه ورزشی دریای رحمت و مدرسه رسالت‌ مسیر مسجد جامع تا محل برگزاری رژه را راهپیمایی کردند.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول