اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین روز از هفته دفاع مقدس صورت گرفت:

کلنگ گازرسانی به 24 روستای چمستان نور

خبرگزاری فارس: همزمان با نخستین روز از هفته دفاع‌مقدس، کلنگ گازرسانی به 24 روستای دهستان میان‌بند منطقه چمستان نور به زمین خورد.

کلنگ گازرسانی به 24 روستای چمستان نور
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، شامگاه نخستین روز از ایام‌الله هفته دفاع‌ مقدس با حضور مسئولان استانی و شهرستانی عملیات اجرایی گازرسانی به 24 روستای منطقه چمستان با اعتباری بیش از 35هزار میلیون ریال با کلنگ‌زنی در مرکز دهستان میان‌بند آغاز شد.
فرماندار نور در این مراسم اقدامات دولت در منطقه را چشمگیر دانست و اظهار داشت: برخوردار شدن مردم از خدمات به برکت انقلاب اسلامی و دلاورمردی‌های غیورمردان این کشور در هشت سال دفاع و مقاومت است.
عبدالقدیر مشایخی تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب شاهد خدمات‌رسانی بسیار خوبی در کشور، استان، شهرستان و منطقه چمستان بودیم، از جمله راه، آب آشامیدنی، برق، مخابرات، افزایش خدمات بهداشتی و درمانی به برکت انقلاب بوده است.
وی با اذعان به چند برابر شدن خدمات نظام جمهوری اسلامی در دولت نهم و دهم و با وجود همه این اقدامات و خدمات آن را کافی ندانست و گفت: حق مردم ما فراتر از خدمات ارائه شده است و ما باید تلاش کنیم تا خدمات در خور شان مردم شریف ارائه شود.
بخشدار چمستان نیز در این مراسم با اشاره به خدمات ارائه شده اظهار داشت: سرعت عمل در خدمات‌رسانی چند برابر شده به‌طوری که در کمتر از یک ماه شاهد افتتاح‌ها و کلنگ‌زنی پروژه‌های خدماتی و عمرانی فراوان در بخش هستیم.
رسول اورنگیان با اشاره به افتتاح گازرسانی به 9 روستای بخش چمستان در هفته دولت سال ‌جاری اظهار داشت: کلنگ‌زنی گازرسانی به 24 روستای دهستان میان‌بند در دستور کار قرار داشتند، کلنگ‌زنی 16 روستای باقی مانده در بخش چمستان ظرف مدت یک ماه آینده گواه سرعت خدمات‌رسانی دولت به ملت ایران اسلامی و این منطقه است.
وی اظهار امیدواری کرد تا با تسریع در انجام شبکه‌گذاری و نصب علمک گازرسانی به منازل روستائیان منطقه نیز سرعت گرفته و مردم منطقه از نعمت گاز طبیعی برخوردار شوند.
مراسم کلنگ‌زنی با حضور ائمه جمعه نور و چمستان، نماینده شهرستان، فرماندار، بخشدار چمستان، مدیرعامل شرکت گاز مازندران و معاونان و روسای ادارات گاز نور و چمستان، مسئولان ادارات شهرستان، اهالی و خانواده‌های منطقه برگزار شد.
  انتهای ‌پیام/ص20
  
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول