اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چرام:

مساجد چرام اعتبارات فرهنگی می‌گیرند

خبرگزاری فارس: فرماندار چرام با بیان این‌که فعالیت‌های فرهنگی مساجد کارساز و بصیرت‌آفرین است از ارائه اعتبارات فرهنگی به مساجد این شهرستان خبر داد.

مساجد چرام اعتبارات فرهنگی می‌گیرند
به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، شکرالله امامی در جلسه 30 روز با 30 مسجد شهرستان چرام، با اشاره به فضیلت ماه مبارک رمضان گفت: ماه رمضان ماه بندگی خداوند و پاکی قلوب مسلمین است.
‌وی افزود: خداوند برای اینکه بندگان خود را پاک از گناه ببیند، ماه رمضان را ماه خود یعنی ماه عفو و بخشش، رحمت و رأفت نامیده است.
‌فرماندار چرام در ادامه با بیان این‌که استفاده از مساجد به عنوان خانه خداوند در ماه مبارک رمضان برای برگزاری دعا و مناجات ما را در راه رسیدن به خدا کمک می‌کند، گفت: امروزه با توجه به نحله‌های فرهنگی دشمنان باید در ماه رمضان که ماه مساجد است، از فرصت استفاده کرده و زمینه را برای حضور جوانان در این مکان‌های مقدس مهیا کنیم.
امامی تصریح کرد: جذاب بودن مساجد برای جوانان یکی از راه‌هایی است که می‌تواند در جذب جوانان به ما کمک کرده و مساجد که سنگر اسلام است را پر از جوانان با شور و شعور دید.
وی با اشاره به اهمیت جذب جوانان در مساجد گفت: ائمه جمعه و جماعت می‌توانند با برگزاری مسابقات و برنامه‌های مختلفی پیرامون نماز، احکام و روزه جوانان را به سوی این مکان‌های مقدس جذب کنند.
فرماندار چرام افزود: یکی از مشکلات موجود نبود اعتبارات است که باید دستگاه‌های فرهنگی بیش از پیش به این امر همت گمارند و بودجه‌های فرهنگی بیشتری را برای این کار قرار دهند.
امامی یادآور شد: در راستای کمک به مساجد و برای برگزاری مسابقات فرهنگی در مساجد و در طول ماه مبارک رمضان مبلغ چهار میلیون ریال به چهار مسجد این شهر اختصاص داده شده است.
وی گفت: در 30 روز ماه مبارک رمضان باید 30 مسجد را با برگزاری دعا و برنامه‌های فرهنگی فعال‌تر از گذشته کنیم. انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول