اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه تویسرکان:

دفاع مقدس زمینه‌ساز بیداری ملل جهان است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان تویسرکان گفت: هشت سال دفاع و پایداری ملت ایران زمینه‌ساز بیداری و خیزش ملت‌های اسلامی در سطح دنیا شده است.

دفاع مقدس زمینه‌ساز بیداری ملل جهان است
به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، عسگر مجیدی ‌در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امنیت اجتماعی و اخلاقی روانی در عصر کنونی از اهم ساز و کارهای پیشرفت کشور در عرصه‌های گوناگون است.
‌وی پایداری و امنیت امروز ایران اسلامی را در عرصه جهانی از دستاورد‌های محوری و اصلی دفاع مقدس خواند و خاطرنشان کرد: حماسه و ایثارگری رزمندگان در هشت سال ایستادگی ‌و مقاومت در برابر استکبار جهانی و عناصر سلطه‌جو توانست بستر انسجام ملی کشور را در راستای خودکفایی و دستیابی به توانمندی‌ها و علوم مختلف نوین در تمام حوزه‌ها ایجاد کند.
فرمانده سپاه شهرستان تویسرکان با بیان اینکه ایثارگران و شهدای دوران دفاع مقدس سرمایه‌های عظیم معنوی انقلاب هستند، تأکید کرد: دفاع از ارزش‌های اسلام و دین در عصر حاضر بسیار حساس و تعیین‌کننده است.
وی اشاره کرد: با توجه به تغییر رویکرد مبارزاتی دشمن ترویج و اطلاع‌رسانی محتوای غنی و ارزشمند فرهنگ دفاع‌ و حماسه در یک طرح جامع کارشناسانه فرهنگی ـ اجتماعی با بهره‌وری و استفاده از ابزارها و تاکتیک‌های نرم‌افزاری امری واجب و ضروری است.
مجیدی گرامیداشت هفته دفاع مقدس با هدف نهادینه‌سازی این مهم در جامعه را از جمله برنامه‌های کارساز برشمرد و اظهار کرد: ایجاد نمایشگاه بازسازی شده صحنه‌های جنگ در میدان قائم تویسرکان با اجرای زنده بخشی از عملیات‌های دفاع هشت ساله توسط بسیجیان را از طرح‌های کلیدی این هفته برشمرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به یکی از خبرنگاران در خصوص راهکار راهبردی آشناسازی نسلی که جنگ را درک نکرده‌اند، گفت: مطالعه وصیتنامه شهدا توسط نسل بعد از جنگ برای شناخت و درک دوران مقاومت، راهکار اصلی و مهم فرهنگی است.
‌فرمانده سپاه شهرستان تویسرکان هدف از توسعه پایگاه‌های مقاومت را بصیرت‌افزایی و روشنگری عنوان کرد و ابراز کرد: پایگاه‌های مقاومت بسیج پایلوت احراز اهداف متعالی و معنوی دینی ـ فرهنگی است.
وی در بخش دیگری از سخنانش تأکید کرد: در همین راستا 10 پایگاه مقاومت بسیج دومنظوره در سطح شهرستان تویسرکان افتتاح می‌شود.
وی تبعیت از مقام ولایت را رسا‌لت مهم  ملت ایران خواند و تصریح کرد: بصیرت‌افزایی امروز مردم جهان نشأت گرفته از رهبری با درایت و مدبرانه ولی امر مسلمین است.
مجیدی در پایان در خصوص برخی برنامه‌های هفته دفاع مقدس در تویسرکان گفت: غبارروبی گلزارشهدا، گردهمایی 2 هزار نفری بسیجیان و گردان ذوالفقار، آغاز مسابقات ورزشی خواهران و برادران، دیدار با امام جمعه، اجرای برنامه فرهنگی در 140 پایگاه و 230 حلقه صالحین، اعزام  راویان فتح مدارس و دانشگاه ها، توزیع 400 سبد غذای در 19 روستا بخشی از برنامه‌های اجرایی در این هفته است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول