اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خلخال:

دفاع مقدس استکبار زبون را خوار کرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه خلخال گفت: دفاع مقدس و افتخارات کسب شده استکبار زبون را بیش از گذشته خوار و زبون کرد.

دفاع مقدس استکبار زبون را خوار کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام امیر رشتبری پیش از ظهر امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح در خلخال اظهار داشت: در این جنگ هشت  ساله دشمن به روشنی به این حقیقت پی برد که نظام جمهور ی اسلامی ایران نظام  شکست‌ناپذیر و متکی به اهدافی است که هرگز تسلیم و تضرع در آن راه ندارد.
وی گفت: دشمنان بدانند ملت ایران به برکت هشت سال دفاع مقدس به خودباوری رسیده و با الهام از رهنمود‌های ارزشمند مقام معظم رهبری و توسل به قدرت ایمان و اعتقاد توانسته در 31 سال از عمر خود دشمن را در تمام صحنه‌ها ناامید و مایوس کند.
امام جمعه خلخال به چشم طمع همه دشمنان غرب و شرق به سرمایه غنی و عظیم کشور در منطقه اشاره کرد و بیان داشت: ‌در هر زمانی ایادی استکبار خواستار استثمار ملت‌های منطقه و استفاده از منابع خدادادی آنها بوده‌اند جوانان این مرز و بوم با غیرت تمام در سنگر‌های مقاومت نشان دادند که قدرت همدلی، اتحاد و اعتقاد آنها سبب شکست دشمن است.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: در سایه همین وحدت و خودباوری بوده که ملت ما در صحنه دفاع از دستاوردهای کسب شده هوشیار و زیرک عمل می‌کنند و اجازه نمی‌دهند میدان رقابت به تاخت و تاز خودنمایی دشمن تبدیل شود.
این مسئول قدرت علمی ایران را برترین قدرت منطقه‌ای اعلام کرد و بیان داشت: نیروهای مسلح ما امروز با مجهز شدن به پیشرفته‌ترین امکانات و تجهیزات نظامی در اوج آمادگی و اقتدار قرار دارند و ما همه آنها را مدیون سه دهه جانفشانی این ملت می‌دانیم.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم فرمانده سپاه  خلخال نیز در سخنانی با یادآوری هشت سال دفاع مقدس و رشادت‌های رزمندگان اسلام، گفت: مهم‌ترین وظیفه حفظ دستاوردهای رزمندگان اسلام در حمایت از نظام جمهوری اسلامی و پیروی از ولایت فقیه است.
سیف‌الله معصومی افزود: استکبار و بلوک غرب از همان روز اول انقلاب به فکر ضربه زدن به پیکره این نظام بود ولی رشادت‌های رزمندگان با تبعیت از امام راحل و توجهات غیبی امام عصر (عج) سبب پیروزی رزمندگان و زبونی دشمن خونخوار شد.
در ابتدای این مراسم مسئولان به یادمان شهدا ادای احترام کرده سپس رژه نیروهای مسلح و خودرویی در محل مراسم انجام شد و در کنار آن نمایشگاه دفاع مقدس نیز با حضور جمعی از مسئولان در دانشگاه پیام‌نور خلخال انجام شد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول