اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول روابط عمومی زندان‌های خراسان رضوی:

زندان‌های خراسان رضوی به استقبال دفاع مقدس رفتند

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی زندان‌های خراسان رضوی گفت: زندان‌های استان با اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری، ورزشی به دفاع مقدس ادای احترام می‌کنند.

زندان‌های خراسان رضوی به استقبال دفاع مقدس رفتند
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی زندان‌های خراسان رضوی، سید حسین ناصری اظهار داشت: موفقیت در هشت سال دفاع مقدس حاصل پویایی شعار استقلال آزادی، جمهوری اسلامی برای کشور ایران اسلامی بود و فرزندان انقلاب به بهانه هفته دفاع مقدس به تمام رشادت‌ها، دلیری‌ها و آزادخواهی‌های رزمندگان و سلحشوران که جان و خون خود را برای میهن ایران اسلامی نثار کردند ادای احترام می‌کنند.
مسئول روابط عمومی زندان‌های خراسان رضوی با بیان این مطلب گفت: بر ما واجب است با بزرگداشت این هفته گوشه‌ای از ایثار و فداکاری رزمندگان را در هشت سال دفاع مقدس ادای دین کرده و خانواده‌های شهید و جانباز را تکریم کنیم.
وی افزود: به همین مناسبت پرسنل زندان‌های خراسان رضوی نیز با اجرای بیش از 30 برنامه در طول این هفته به دفاع مقدس ادای احترام کردند.
وی اظهار داشت: پایگاه‌های بسیج اداره‌کل و زندان‌های استان با برگزاری برنامه‌هایی نظیر اقامه نمازظهر و عصر به صورت میدانی و با لباس مقدس بسیج، برگزاری مراسم دعای کمیل، بیان خاطرات از زبان رزمندگان اسلام، ختم قرآن کریم توسط مددجویان و کارمندان این مجموعه، برگزاری نشست‌های سیاسی و اجتماعی در طول این هفته با حضور اساتید مجرب، شرکت در غبارروبی و عطر‌افشانی مزار شهدا در تمام شهرستان‌ها، برپایی نمایشگاه عکس و صنایع دستی زندانیان در طول هفته، ایجاد ایستگاه صلواتی در سالن‌های ملاقات زندانیان‌، جمع آوری کمک‌ها جهت قحطی زدگان سومالی و اهدای خون گوشه‌ای از فعالیت‌ها و برنامه‌های ویژه این هفته زندان‌های استان است.
ناصری همچنین یادآور شد: در طول این هفته و به مناسبت بزرگداشت این ایام، مسابقات ورزشی ویژه پرسنل و زندانیان، برگزاری مسابقات فرهنگی، نقاشی، شعرخوانی و شبی با قرآن در تمام زندان‌های استان از دیگر برنامه‌های این هفته است.
وی بیان کرد: تجلیل از پرسنل جانباز و رزمنده، دیدار با خانواده شهدا، بازدید از آسایشگاه جانبازان با حضور مسئولان، شرکت فعال و پویا در نماز جمعه و کوهپیمایی خانوادگی از دیگر فعالیت‌های ستاد برگزاری بزرگداشت هفته دفاع مقدس بوده که با همت و تلاش پایگاه‌های بسیج زندان‌های استان صورت می‌پذیرد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول