اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی گرمی خبر داد:

افزایش دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد گرمی

خبرگزاری فارس: سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد گرمی گفت: با ورود دانشجویان جدید، تعداد دانشجویان این واحد علمی از 600 نفر به 800 دانشجو افزایش می‌یابد.

افزایش دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد گرمی
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل‌ به نقل از دانشگاه علمی و کاربردی گرمی، یاسر میکائیلی‌ تعداد رشته‌های مقطع کاردانی این دانشگاه را هشت رشته برشمرد و افزود: تا‌کنون 500 دانشجو از دانشگاه جامع علمی کاربردی گرمی، فارغ‌التحصیل شده‌اند.
وی ادامه داد: این دانشگاه از سال 1387 با هدف ارتقا و انتقال روش کار، ایجاد مهارت، افزایش بهره‌وری و خود اشتغالی در ساختمانی چهار طبقه با یک هزار و 400 مترمربع زیربنا و با دو رشته مقطع کاردانی در شهر گرمی تاسیس شد.
سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد گرمی بیان کرد: هم اکنون ضمن توسعه و تعدد ساختمان‌های آموزشی و خوابگاهی، دو قطعه زمین نیز با مساحت‌های 1.5 هکتار و 3 هزار و 500 متر‌مربع در شهرک ولیعصر گرمی به منظور احداث و ایجاد واحد جدید دانشگاه جامع علمی کاربردی خریداری شده است.
این مسئول از دایر بودن کتابخانه و کارگاه‌های نقشه‌کشی و کامپیوتر این دانشگاه خبر داد و افزود‌: واحد امور فرهنگی و دانشجویی، بسیج اساتید، بسیج دانشجویی، انجمن علمی و کانون جمعیت هلال احمر از واحدهای فعال این دانشگاه است.
سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد گرمی با بیان اینکه پذیرش دانشجویان در دانشگاه علمی کاربردی گرمی ادامه دارد، خاطرنشان کرد: پذیرش دانشجو در رشته‌های متفاوت زمینه پوپایی آموزش عالی در گرمی را فراهم می‌کند.
میکائیلی در پایان سخنان خود اظهار کرد: دانشجویان دانشگاه علمی و کاربردی گرمی هم‌اکنون آماده ورود به این دانشگاه در سال تحصیلی 90-91 هستند و علاوه بر آن مسئولان و اساتید این دانشگاه نیز برای آغاز سال تحصیلی جدید توجیه شده‌اند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول