اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زابل:

انقلاب اسلامی ایران در کشورهای منطقه نمایان شده است

خبرگزاری فارس: فرماندار زابل گفت: در حال حاضر اثرات انقلاب اسلامی ایران در کشورهای منطقه نمایان شده است.

انقلاب اسلامی ایران در کشورهای منطقه نمایان شده است
به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، حسین کیخا در جلسه شورای اداری که در فرمانداری شهرستان زابل برگزار شد ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و دلاوری رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است.
وی افزود: هفته دفاع مقدس در تاریخ انقلاب اسلامی ایران مانند نگین درخشانی می‌درخشد.
فرماندار زابل ادامه داد: شهدا در هشت سال دفاع مقدس از ارزنده‌ترین چیز خود که جان و مالشان بود، گذشتند و به جنگ رفتند نه‌تنها جنگ با عراق بلکه با همه جهان استکبار جنگیدند و افتخاری برای کشور اسلامی ایران و مایه آسایش همه
آحاد جامعه شدند.
کیخا بیان کرد: اگر ما امروز در آسایش هستیم به برکت خون پاک شهدا و دلاوری‌های رزمندگان است لذا این هفته مبارک را به همه ایرانیان تبریک می‌گوییم.
وی در ادامه به برنامه‌های هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: برنامه‌های امسال هفته دفاع مقدس در زابل نسبت به سال گذشته بیشتر و متنوع‌تر است و با تدارک فراوانی آغاز می‌شود.
فرماندار زابل عنوان کرد: یکی از برنامه‌های مهم در این هفته، برگزاری نمایشگاه هفته دفاع مقدس در پردیس دانشگاه زابل است که هدف از برگزاری این نمایشگاه به نمایش درآوردن رشادت‌های شهدا در هشت سال جنگ تحمیلی است.
کیخا اضافه کرد: کپی انقلاب اسلامی ما در کشورهای حاشیه خلیج فارس نیز انجام گرفته و امروز جمهوری اسلامی ایران الگویی برای کشورهای آزادیخواه جهان است.
وی بازگشایی مدارس را به همه فرهنگیان و همه دانش‌آموزان تبریک گفت و افزود: همه تدارکات به نحوی صورت گرفته که شهر حال و بوی مهر را به خود گرفته است.
فرماندار زابل تأکید کرد: مسئولان باید حضور پررنگی در برنامه‌های اول مهر داشته باشند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول