اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در مازندران:

کوتاهی در رسیدگی به خانواده‌‌های شهدا پذیرفتنی نیست

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در مازندران گفت: باید مراقب باشیم تا در رسیدگی به امور خانواده‌ها شهدا کوتاهی نشود.

کوتاهی در رسیدگی به خانواده‌‌های شهدا پذیرفتنی نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی ظهر امروز در گرامیداشت یادواره شهدای کارکنان بنیاد شهید انقلاب اسلامی استان مازندران اظهار داشت: خلوص امام راحل و فداکاری جانبازان و شهدای کشور، ما را که روزی مستعمره ایادی غرب بودیم به جایی رساند که تنها رئیس‌ جمهور ما در قلب ایادی کفر فریاد اسلام‌خواهی سر می‌دهد.
وی تصریح کرد: در مجمع سازمان ملل تنها کشوری که نسبت به بی‌عدالتی در جهان فریاد آزادی‌خواهی سر می‌دهند مسئولان کشور ما هستند و مسئولان کشور ما این اقتدار را به برکت خون شهداء بدست آوردند که باید قدردان آنها باشیم.
نماینده ولی‌فقیه در مازندران با اشاره به مشقت‌های که همسران و والدین شهدا بعد از شهادت فرزندانشان متحمل شدند، تاکید کرد: باید مراقب باشیم تا در رسیدگی به امور خانواده‌ها شهدا کوتاهی نشود.
وی اذعان داشت: شهدا این الگوها را از مکتب اهل بیت کسب کردند.
طبرسی با اعلام اینکه بارها در مراسم یادواره‌های مختلف شهدا در استان شرکت کردم، یادآور شد: بیشتر شهدای ما از خانواده‌های متوسط هستند و ممکن است برای بررسی مشکلات خود به بنیاد شهید مراجعه کنند.
وی ادامه داد: در صورت نداشتن اعتبار و کمبود منابع مالی باید طوری با آنها برخورد شود که نسبت به انقلاب بدبین نشوند هرچند در روحیه آنها اینگونه اخلاقیات وجود ندارد ولی مسئولان باید تلاش کنند تا سنگ صبور برای بازماندگان جنگ باشند.
نماینده ولی فقیه در مازندران تاکید کرد: انقلاب اسلامی با نیت خالص و روح جوانمردی و با اتکال به نیروی الهی به پیروزی رسید وبا رشادت شهدا و جانبازان به اقتدار جهانی رسید.
وی ادامه داد: امروز مسئولان در اقصی نقاط جهان به پشتوانه خون شهدا است که فریاد اسلام‌خواهی سر می‌دهند و همه اینها به عظمت خون شهداء حاصل شد.
طبرسی در پایان تاکید کرد: ما در ادامه راه شهدا با ترویج دهنده افکار و عقاید شهدا باشیم و در راستای اسلام خواهی شهدا قدم برداریم.
 انتهای ‌پیام/ص20
 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول