اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با چهلم شهید آخربین؛

آیین گرامیداشت شهدای شمال‌غرب کشور در اردبیل برگزار شد

خبرگزاری فارس: همزمان با چهلمین روز شهادت شهید حسین آخربین آیین گرامیداشت شهدای شمال‌غرب کشور در اردبیل برگزار شد.

آیین گرامیداشت شهدای شمال‌غرب کشور در اردبیل برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این آیین که عصر امروز در حسینیه ثارالله سپاه اردبیل برگزار شد، مسئول نمایندگی ولی فقیه در اکیپ 37 حضرت عباس (ع) گفت: امروز در شهادت برای مشتاقان و ایثارگران از جان گذشته بسته نشده است به طوری که دشمن غاصب و تمام کینه‌توز انقلاب اسلامی در مرزهای شمال‌غرب کشور همچنان به رزم با جوانان ما پرداخته و پاک‌ترین جوانان ما را به شهادت می‌رسانند.
حجت‌الاسلام علی فیاضی با یادآوری این‌که شهدای ما رهروان حقیقی مکتب امام حسین (ع) و اهل بیت عصمت و طهارت هستند، تصریح کرد: شهدای ما با لبیک به فرمان امام راحل و در عصر معاصر مقام معظم رهبری تبعیت بی‌چون و چرا و عاشورایی خود را نشان دادند و آن چه در طبق اخلاق گذاشتند همه از صدق دل بوده است.
وی خاطر نشان کرد: دشمنان ما امروز در برابر عظمت این ملت آرام و ساکت ننشستند و با هجوم بی‌رحمانه به ساکنان استان‌های شمال‌غرب کشور به ویژه مناطق مرزی در صدد ضربه زدن به کیان امت اسلامی و حدود و ثغور این کشور هستند در حالی که ملت ما در سه دهه گذشته به دشمن ثابت کرده است که ذره‌ای از مواضع خود عقب‌نشینی نمی‌کند.
این مقام مسئول در ادامه سخنان خود شهید حسین آخربین را یکی از پاسداران افتخارآفرین خطه سرافراز اردبیل در حفاظت و صیانت از این مرز و بوم اعلام کرد و اظهار داشت: آمریکا و نظام‌های استکباری با تحریک گروهک پژاک و منافقان تلاش می‌کنند تا با ایجاد ناامنی در مرزهای کشورمان به اعتماد و اعتقاد مردم ما نسبت به نظام اسلامی ضربه بزنند تا شاید به زعم خود بتوانند اهداف خود را در این کشور عملیاتی کنند.
فیاضی بزرگ‌ترین هدف دشمن را از این تحرک با توجه به پیشرفت‌های کشورمان ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی و انقلاب افتخارآفرین اعلام کرد و ادامه داد: ما با تمام توان و بضاعت خود سعی می‌کنیم تا به دشمن فرصت عملی کردن فتنه‌ها و ترفندهای خود را ندهیم و این انقلاب همچنان در روی ریل اقتدار و بالندگی گام بردارد.
به گزارش فارس، مسئول نمایندگی ولی فقیه در اکیپ 37 حضرت عباس (ع) خاطر نشان کرد: شهدای شمال‌غرب کشورمان در نهایت مظلومیت و گمنامی زیر بیرق استقلال و عزت این کشور شهادت را به جان می‌خرند و به دستور اسلام و قرآن در دفاع از حیثیت و کیان مملکت اسلامی می‌کوشند که امیدواریم روح بلند آنها در رضوان الهی جایگاهی امن و پر از صلح و آرامش پیدا کند.
در این مراسم که با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده‌های شهدا و ایثارگران برگزار شد مداحان اهل بیت مداحی کرده و کلیپی از ایثارگری شهدا و عملیات‌های انجام شده در شمال‌غرب کشور به نمایش گذاشته شد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول