اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از اصفهان؛

2 پویانمایی به جشن حمایت از فیلم‌های کوتاه راه یافت

خبرگزاری فارس: کارگردان فیلم‌های پویانمایی گفت: از تولیدات شهر اصفهان دو پویانمایی به بخش مسابقه نخستین جشن حمایت از فیلم‌های کوتاه مستقل راه یافت.

2 پویانمایی به جشن حمایت از فیلم‌های کوتاه راه یافت
امیرحسین رمضانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: نخستین پایگاه حمایت از فیلم کوتاه مستقل با همکاری و مشارکت موسسه امور جشنواره‌های فیلم به منظور شناسایی و حمایت از بهترین تولیدات فیلم کوتاه مستقل ایران اقدام به برگزاری نخستین جشن حمایت از فیلم کوتاه مستقل کرده است.
وی با اشاره به دو پویانمایی راه‌یافته از اصفهان به جشن حمایت از فیلم‌های کوتاه مستقل بیان داشت: پویانمایی مترسک به تهیه و کارگردانی حسن علیرضایی و پایان دایناسورها با کارگردانی امیر حسین رمضانی به جشن حمایت از فیلم‌های کوتاه مستقل در تهران راه یافت.
کارگردان فیلم‌های پویانمایی افزود: 15 شهریور ماه سال جاری فیلم‌های راه یافته به جشن حمایت از فیلم‌های کوتاه مستقل در خانه هنرمندان تهران به روی پرده می‌رود.
وی با اشاره به داستان انیمیشن پایان دایناسورها تصریح کرد: پایان دایناسورها با موضوعیت الگوی مصرف و با ارائه این پیام که انرژی‌های فسیلی در حال اتمام بوده، ساخته شده ‌است.
رمضانی ادامه داد: انیمیشن پایان دایناسورها در چند ماه گذشته به پنج جشنواره شنیت، اپسالا، ابوظبی، بشریت و پوسان نیز راه یافته بود.
وی هدف از جشن حمایت از فیلم‌های کوتاه مستقل را بیان و تاکید کرد: شناسایی و کشف تولیدات فاخر فیلم کوتاه مستقل، تشویق و ترغیب فیلم‌سازان مستعد فیلم کوتاه به تولید آثار مستقل با موضوعات آزاد، حمایت از بهترین تولیدات فیلم کوتاه مستقل و‌ توسعه مشارکت بخش خصوصی در تولید فیلم‌های کوتاه از اهداف این جشن هستند.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول