اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شورای اداری گنبدکاووس صورت گرفت؛

تجلیل از مدیران گنبدی که به تعهد اشتغال عمل کردند

خبرگزاری فارس: از پنج نفر از مدیران اجرایی اداراتی که در شش ماه اول به تمام تعهد اشتغال سال 1390 عمل کرده بودند تجلیل کرد.

تجلیل از مدیران گنبدی که به تعهد اشتغال عمل کردند
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حیدرعلی احمدی جلسه شورای اداری این شهرستان که در سالن جلسات فرمانداری برگزارشد پیشاپیش با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی بر همیاری ادارات با آموزش و پرورش در اجرای تعهدات این نهاد در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، گسترش فرهنگ حجاب و عفاف، نظم اجتماعی و حقوق شهروندی و آمادگی دفاعی و سایر تعهدات تاکید کرد.
وی با اشاره به برگزاری جشنواره با نوای کاروان از ابراز رضایت فرماندار سپاه نینوای گلستان از نحوه استقبال و برگزاری این جشنواره خبر داد و بر لزوم تقویت و افزایش پایگاه‎های بسیج تاکید کرد.
وی با بیان اینکه نتایج سرشماری مبنای برنامه‌های جدید برای توسعه کشور است به نزدیکی زمان سرشماری سال 1390 اشاره کرد و گفت: به دلیل تغییرات سریع جمعیتی سرشماری هر پنج سال یک بار صورت می‌گیرد.
فرماندار گنبدکاووس با اشاره به اهمیت آمار در برنامه‌ریزی‎های کلان کشوری افزود: باید مسئولان ذیربط تلاش کنند این سرشماری در شهرستان گنبدکاووس به بهترین نحو انجام شود.
وی بیداری اسلامی را از ثمرات شیرین مجاهدت ملت ایران در مقابل استکبار برشمرد با تاکید بر اینکه رهنمودهای رهبری باید نصب‌العین روسای ادارات باشد، افزود: زعامت رهبری وحدت و هوشیاری ملت سبب ناکامی دشمنان است.
وی با اشاره به عملکرد شهرستان در زمینه‌های مختلف، تقدیر نماینده یونسکو از ساماندهی حریم برج قابوس، ابراز رضایت استاندار گلستان از برنامه‌های هفته دولت، ابراز خرسندی نماینده کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان در خصوص اتباع مستقر در شهرستان، قدردانی معاون نظارت کمیته فنی استان از عملکرد کمیته فنی نظارت بر پروژه‎های شهرستان را از موفقیت‎های اخیر برشمرد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول