اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل حفاظت از محیط زیست آذربایجان‌شرقی خبر داد:

حمایت از ایجاد طرح‌های اشتغالزا در منطقه ارسباران

خبرگزاری فارس: مدیرکل حفاظت محیط آذربایجان‌شرقی گفت: اداره کل حفاظت محیط زیست در راستای سیاست‌های دولت خدمتگزار در ایجاد فرصت‌های شغلی و سرمایه‌گذاری از طرح‌های که رعایت مسائل زیست محیطی را بکنند حمایت کرده و در کم‌ترین زمان ممکن مجوزهای لازم را صادر می‌کند.

حمایت از ایجاد طرح‌های اشتغالزا در منطقه ارسباران
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، بیوک رئیسی ظهر امروز در همایش اهری‌های مقیم مرکز اظهار داشت: دولت با تسهیلات ویژه بهترین فرصت را برای سرمایه‌گذاران فراهم کرده و بدنه دولت و مسئولان در تلاش هستند به دور از بروکراسی اداری سرمایه‌گذاران را به نحو شایسته در ایجاد طرح‌های جدید در مناطق کم‌تر توسعه یافته یاری کنند.
وی تأکید کرد: باید طوری برنامه‌ریزی کنیم که عوامل تهدید با کار و تلاش بیشتر به فرصت تبدیل شود و آنها را در عمرانی و آبادانی شهرمان به کار بگیریم.
رئیسی افزود: هم اکنون بیش از یک پنجم اعضای شورای برنامه‌ریزی استان آذربایجان‌شرقی را ارسبارانی‌ها ‌‌و اهری‌های مقیم تبریز تشکیل می‌دهند که این نشان از توانمندی مدیران این منطقه است.
حسن عباسی از اعضای هئیت مدیره اهری‌ه‌ای مقیم تهران نیز برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری را در شهرستان اهر موجب رونق اقتصادی منطقه اهر عنوان کرد و افزود: باید از تجربیات همایش‌های گذشته در تقویت و برنامه‌ریزی همایش جدید بهره‌مند شویم.
وی، در قسمتی دیگر از سخنان خود از خوشحالی فرهیختگان اهری در پیشرفت و توسعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد قدردانی کرد و گفت: پیشرفت‌های دانشگاه آزاد اسلامی اهر قابل کتمان نیست و این داشگاه هم از لحاظ علمی و هم از لحاظ عمرانی و اشتغال و درآمد اقتصادی برای شهر اهر تأثیرگذار بوده است و امیدواریم با تداوم این فعالیت‌ها جبران مافات گذشته شود.
آلیاسین(وکیل دادگستری)  در بخش دیگری در خصوص عدم حمایت از ساخت هتل، پشمینه(فعال اقتصادی) در خصوص توسعه گاوداری صنعتی و فرآورده‌های لبنی و گوشتی تشکر از دانشگاه آزاد اسلامی به علت توسعه شهر، حسن‌زاده(وکیل دادگستری) در خصوص نظارت بیشتر به پساب معدن مزرعه و ساخت سد باطله استاندارد، رضا محمدیان در خصوص پیگیری ارتقای شهرستان اهر به فرمانداری ویژه و طرح استان ارسباران با پنج شهرستان و ایجاد رادیو ارسباران، (استاد ابوالفضل چینه کش ) در خصوص برنامه‌ریزی برای اشتغال فارغ‌التحصیلان و تشکر از دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر و آمادگی برای  ارائه طرح ویژه دراین خصوص، محمد رمضانی از مدیران سابق بانک ملت تشکر از هیئت اهری‌های مقیم تهران و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر به علت فعالیت خداپسندانه در ایجاد رشته ارشد دکترا، حسین خرم(طراح بتن سبک) در خصوص ایجاد شهرک بتن سبک در اهر در یک نشست صمیمی به نمایندگی از سوی اهری‌های مقیم مرکز پیشنهاد کردند و در پایان نماینده مردم اهر و هریس در مجلس، فرماندار اهر، مدیر کل حفاظت از محیط زیست استان و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر به سؤالات حاضران پاسخ دادند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول