اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

استان زنجان پیشتاز در اجرای برنامه‌های فرهنگی است

خبرگزاری فارس: مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: استان زنجان پیشتاز در اجرای برنامه‌های فرهنگی است.

استان زنجان پیشتاز در اجرای برنامه‌های فرهنگی است
 به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان، حجت‌الاسلام علی دشتکی اظهار داشت: برنامه‌های فرهنگی استان، در اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان به طور هوشمندانه رصد می‌شود و این اداره کل در ارزیابی‌های مختلف عنوان دستگاه برتر را به خود اختصاص داده است و در سطح کشور برنامه های اداره کل تبلیغات اسلامی الگوست.
وی ادامه داد: در بحث تحول نظام اداری، انسان محور اصلی تحول است و هنگامی که خداوند متعال خواست در هستی تحول ایجاد کند ابتدا در انسان این تحول آغاز شد.
مدیر کل تبلیغات اسلامی زنجان ابراز داشت: حضرت علی (ع)  در سفارش خود به محمد ابن ابی بکر به وی توصیه می‌کند که خودت را الگو قرار بده هم برای آنها که دور برتو هستند و هم برای آنانکه از تو دورند.
 وی با بیان اینکه اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان با کاهش تعداد پرسنل خود از 70 نفر به 30 نفر توانسته حجم برنامه‌های خود را به 50 برابر افزایش دهد یاد آور شد: در اداره کل تبلیغات اسلامی استان برای ایجاد انگیزه برنامه‌ریزی ویژه‌ای صورت گرفته است.
حجت‌الاسلام علی دشتکی با اشاره به اینکه اگر در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کارکنان به طور نظام مند حرکت کنند شاهد رفع مشکلات خواهیم بود، تصریح کرد: اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان توانسته است در همه دستگاه‌ها تاثیر گزار باشد و این امر با سخت کوشی کارکنان این اداره کل حاصل شده است.
وی ادامه داد: کادر سازی در دستور کار اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان قرار دارد و این اداره کل با استفاده از نیروهای متخصص توانسته است تاثیرات خوبی را در سطح استان بوجود آورد.
وی یادآور شد: اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان با استفاده از فناوری و تکنولوژی روز به طور روزانه به حدود 25 هزار نفر خدمات ارائه می‌دهد.
مدیر کل تبلیغات استان زنجان شناسایی و اصلاح فرآیندها را از دیگر برنامه‌های تحول اداری اداره کل تبلیغات اسلامی استان برشمرد و خاطر نشان کرد: اگر در چند سال اخیر در عرض ده روز خدماتی به مخاطبان ارائه می‌شد این امر در حال حاضر به یک روز کاهش یافته است و خدمات به روز در این اداره کل صورت می‌گیرد.
گفت: در حال حاضر حدود 250 مرکز زیر پوشش اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان قرار دارند.
وی تاکید کرد: اداره کل تبلیغات اسلامی استان در طول سال به دانش آموزان، دانشجویان، زنان خانه‌دار و بچه‌های مهد های کودک در بحث اوقات فراغت خدمات ارزنده‌ای ارائه می‌دهد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول