اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دفاع مقدس انجام می‌شود؛

اهدای صدها کتاب به مراکز فرهنگی البرز

خبرگزاری فارس: به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و به منظور ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی بیش از 1300 جلد کتاب با موضوعات دفاع مقدس و ایثار و شهادت مراکز فرهنگی استان البرز توزیع شده است.

اهدای صدها کتاب به مراکز فرهنگی البرز
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز، مسئول کتابخانه تخصصی دفاع مقدس این استان خبر فوق را اعلام کرد و گفت: این تعداد کتاب با موضوع دفاع مقدس در میان کتابخانه‌ها، مراکز آموزش عالی و مراکز فرهنگی و نظامی استان البرز توزیع گردید.
ابراهیم رجوانی افزود: دوران دفاع مقدس سرشار از ارزش‌های والای انسانی بوده که به دلیل بهره‌مندی از عناصری قدرتمند از ماندگاری بالایی برخوردار است.
وی ادامه داد: بنابراین باید این فرهنگ غنی را با شیوه‌های نوین گسترش داده به صورتی که نسل جدیدی که دفاع مقدس را ندیده و نمی‌شناسد، بتواند بسیاری از جاذبه‌های معنوی آن را یافته و الگوبرداری کند.
این مسئول فرهنگی با تاکید بر اهمیت جذب جوانان به کتاب خوانی در حوزه دفاع مقدس،‌ گفت: کتاب، در عرصه‌ فرهنگ به عنوان عنصر پایه و ماده اولیه مورد استفاده قرار می‌گیرد و از آنجا که شاهد استقبال خوب مردم از تألیفات این حوزه بودیم، امسال نیز در آستانه ایام هفته دفاع مقدس تجهیز کتابخانه های استان البرز در دستور کار قرار گرفت.رجوانی در پایان خاطرنشان کرد: در ایام خجسته دفاع مقدس بیش از 1300 جلد کتاب به ارزش 50 میلیون ریال در اختیار 19 کتابخانه عمومی و تخصصی، شش مرکز آموزش عالی و پنج مرکز نظامی و فرهنگی قرار گرفت.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول