اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور دفاتر، اساتید و مبلغان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری:

امور فرهنگی به جوانان واگذار شود

خبرگزاری فارس: معاون امور دفاتر، اساتید و مبلغان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور گفت: امور فرهنگی باید به جوانان واگذار شود و دفاتر نهاد رهبری نقشه درست راه را به آنها نشان دهد.

امور فرهنگی به جوانان واگذار شود
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا مستشاری بعد از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مسئول جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه گیلان در تالار حکمت این دانشگاه اظهار داشت: وظیفه اصلی روحانیون، طلبگی و تبلیغ چهره ‌به چهره است.
وی با اشاره به اینکه ما برای ریاست نیامده‌ایم، افزود: وظیفه دفتر نهاد درست کردن دفتر و جذب نیروی زیاد دولتی و در حوزه اجرایی نیست بلکه دفاتر نهاد در دانشگاه‌ها براساس وظایف تعریف شده خود کارهای دینی و فرهنگی انجام می‌دهند.
مستشاری با قدردانی از زحمات حجت‌الاسلام اسماعیل پوررضا مسئول سابق دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه گیلان، جایگاه این نهاد را ارزشمند و متعالی عنوان کرد و گفت: امیدواریم به همت مسئولان دانشگاه و سرپرستی نهاد نمایندگی، فضایی سرشار از شور و نشاط دانشجویی و با صمیمیت ایجاد شود تا دفتر نهاد نمایندگی بتواند به رسالت و وظایف خود جامه‌ عمل بپوشاند.
وی بیان داشت: در نهاد نمایندگی رهبری از تسامح و تساهل خبری نیست و در این فضا تلاش برای ترویج احکام اسلامی و پیگیری مطالبات رهبری است و مسئولان نهاد با شور دانشجویی، این موضوع را هدایت و نظارت می‌کنند.
مستشاری ادامه داد: حجت‌الاسلام پوررضا به عنوان مدیرکل امور دفاتر مقام معظم رهبری مشغول به فعالیت می‌شود  و برای اینکه حجت‌الاسلام سعید مهدوی سرپرست جدید بتواند با امور این نهاد در دانشگاه‌ها بیشتر آشنا شود پوررضا چند ماه با سرپرست جدید در استان همکاری می‌کند.
وی تصریح کرد: حجت‌الاسلام پوررضا از سال گذشته درخواست ترک این تصدی را به منظور ادامه تحصیل در قم اعلام کرده بود که موافقت نشد و پس از ادغامی که در ستاد انجام گرفت این نیاز احساس شد تا از ایشان در امور دفاتر استفاده کنیم و فرد دیگری را در تصدی دفتر نهاد نمایندگی در دانشگاه گیلان قرار دهیم.
این مسئول اذعان داشت: پس از بررسی مسئولان این مهم به حجت‌الاسلام سعید مهدوی رئیس سابق سازمان ملی جونان گیلان واگذار شد.
وی اضافه کرد: حجت‌الاسلام مهدوی نیروی پرانرژی است و براساس شناختی که روی جوانان دارد می‌تواند در این امر موفق ظاهر شود.
مستشاری گفت: دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه وظیفه هدایت، حمایت و نظارت بر فعالیت‌های فرهنگی تشکل‌ها را به عهده دارد و می‌تواند دراین زمینه موثر باشد.
معاون امور دفاتر، اساتید و مبلغان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها بیان داشت: هر قدر امور فرهنگی را به جوانان واگذار کنیم بیشتر موفق خواهیم بود زیرا جوانان انگیزه و انرژی بیشتری دارند.
وی ابراز داشت: با وجود نیروی جوان و خوب در دانشگاه گیلان باید نقشه راه را به این جوانان نشان داد.
این مسئول با تسلیت ایام شهادت امام جعفر صادق(ع) خاطرنشان کرد: ایشان در حدیثی اسلام را بر پنج امر مهم شامل نماز، ذکات، حج، روزه و ولایت استوار می‌دانند.
وی افزود: ولایت بر همه اینها افضل است زیرا با ولایت می‌توان به تمام این موارد رسید و در اصول و فروع دین متوجه می‌شویم که ولایت بر امور استوار است.
در این مراسم حجت‌الاسلام سعید مهدوی به عنوان مسئول نمایندگی دفتر نهاد رهبری در دانشگاه گیلان معرفی و از تلاش‌های حجت‌الاسلام اسماعیل پوررضا قدردانی شد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول