اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل مخابرات ایران:

اجرای طرح دولت الکترونیک زودتر از برنامه پنجم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: این شرکت طرح دولت الکترونیک را زودتر از برنامه پنجم اجرایی می‌کند.

اجرای طرح دولت الکترونیک زودتر از برنامه پنجم
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، صابر فیضی بعدازظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت مخابرات خراسان شمالی اظهار داشت: قبل از خصوصی سازی شرکت مخابرات، این طرح با تأخیر همراه بود، لیکن در شرایط فعلی اجرای این طرح در حال آماده سازی است.
وی با بیان اینکه دولت هم برای اجرای طرح دولت الکترونیک مصمم است، افزود: این طرح در تمام استان‌ها اجرایی می‌شود.
فیضی با اشاره به اینکه با توجه به نبود زیرساخت‌های لازم در تمام استان‌ها برای اجرای این طرح گفت: در استان‌های کمتر توسعه یافته امکانات مخابرات و ارتباطات و زیرساخت‌های لازم برای اجرای این طرح فراهم می‌شود.
وی تصریح کرد: به خاطر وجود برخی زیرساخت‌های لازم در استان‌های بزرگ کشور، اقدامات اولیه برای اجرای این طرح انجام شده و صرفاً طرح‌های ارتباطات الکترونیک دیتایی دنبال می‌شود.
مدیرعامل مخابرات ایران اظهار داشت: این شرکت برای اجرای طرح دولت الکترونیک 25 هزار میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی کرده است.
وی با بیان اینکه اجرای این طرح در کشور نیازمند منابع جدید و سرمایه گذاری زیادی است، گفت: شرکت مخابرات ایران با تأمین اعتبار مورد نیاز این طرح را اجرایی خواهد کرد.
فیضی تصریح کرد: این شرکت برای اجرای طرح دولت الکترونیک نیازمند همکاری و تعامل تمام نهادها و دستگاه‌های دولتی است.
وی همچنین با اشاره به واگذاری شرکت مخابرات ایران به بخش خصوصی گفت: تسهیل در خدمات رسانی و رضایت مشتریان از مهم‌ترین اهداف این شرکت است.
مدیرعامل مخابرات ایران اضافه کرد: واگذاری این شرکت به بخش خصوصی سالانه حداقل 14هزار میلیارد ریال سودآوری داشته که با دریافت اقساط فروش سالانه دولت و اخذ مالیات‌ها از این شرکت 24 هزار میلیارد ریال دریافتی دارد.
وی اظهار داشت: 34 هزار نفر نیروی حقوق بگیر این شرکت که تا قبل از خصوصی شدن از دولت حقوق می‌گرفتند نیز از بدنه دولت جدا شدند.
مدیرعامل سابق شرکت مخابرات خراسان شمالی هم در این آیین با بیان اینکه ضریب نفوذ تلفن همراه در این استان 37 درصد است، گفت: خراسان شمالی دارای 320 هزار خط تلفن همراه و 220 هزار خط تلفن ثابت است.
محسن اصغری‌بقالان با اشاره به نصب و راه‌اندازی سیستم‌های جدید در شرکت مخابرات خراسان شمالی اضافه کرد: نصب و راه‌اندازی مرکز 400 هزار شماره تلفن همراه، نصب 75 سایت بی.تی.اس تلفن همراه و نصب 200 کیلومتر فیبر نوری از جمله اقدامات انجام شده طی این مدت است.
وی همچنین راه‌اندازی سیستم مشاوره تلفنی، اجرای پروژه پرداخت صد درصد الکترونیکی که مراحل نهایی خود را می‌گذراند نیز از جمله این اقدامات برشمرد.
بر پایه این خبر، در این آیین با تقدیر از خدمات محسن اصغری‌بقالان مدیرعامل پیشین شرکت مخابرات خراسان شمالی، محمد سالاری به عنوان مدیرعامل جدید به حاضران معرفی شد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول