اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گلستان:

زیرساخت‌ها برای تحقق دولت الکترونیک فراهم است

خبرگزاری فارس: معاون مدیریت توسعه و منابع انسانی استاندار گلستان گفت: زیرساخت‌ها برای تحقق دولت الکترونیک در این استان با شاخص‌های تعریف شده فراهم است.

زیرساخت‌ها برای تحقق دولت الکترونیک فراهم است
علی‌اکبر سوخته‌سرایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: ابلاغ سیاست‌های اداری مقام معظم رهبری در 10 برنامه در حوزه توسعه انسانی تحت عنوان تحول اداری تدوین شده است.
وی تصریح کرد: با اجرایی این برنامه‌ها گام‌های اساسی را در راستای رسیدن به سیاست‌های کلی و الزامات اولیه آغاز خواهیم کرد.
معاون مدیریت توسعه و منابع انسانی استاندار گلستان آگاهی‌رسانی به مدیران، آموزش و توانمندسازی، محاسبات عمومی، بهره‌مندی از اختیار تفویض در مرکز استان، برقراری نظام مدیریت عملکرد دستگاه‌های اجرایی و سنجش رضایت ارباب رجوع را از جمله برنامه‌های تدوین شده در این راستا برشمرد.
سوخته‌سرایی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی به دنبال تعریف خدمات در پیشخوان دولت و ارائه رضایت ارباب رجوع هستند.
سوخته‌سرایی تصریح کرد: در سال‌های گذشته مخصوصاً در دولت نهم و دهم اقدامات خوبی در تحول نظام مدیریتی صورت گرفت از جمله می‌توان به بیش از 90 سفر استانی هئیت دولت و رئیس جمهور به استان‌ها اشاره کرد که تحول مدیریت بومی را به همراه داشت.
وی افزود: سفرهای استانی رئیس جمهور این رویکرد را ایجاد کرد که به جای اینکه مسائل استان‌ها در مرکز دنبال شود با حضور هئیت دولت و با مشارکت مدیران محلی در خصوص منطقه و آمایش دقیق سرزمین پیگیری شود که این امر منجر به تحول در توزیع ثروت ملی و درآمد، ارائه تسهیلات در سطح کشور و تصویب مصوبات برای استان‌ها شد که تحول در نظام برنامه‌ریزی را به همراه داشته است.
معاون مدیریت توسعه و منابع انسانی استاندار گلستان با بیان اینکه مرکز داده‌های کشوری در استان ایجاد خواهد شد، متذکر شد: این مرکز پایگاه دولت الکترونیک خواهد بود و گلستان را به شبکه علمی کشور متصل و بسترهای تحقیقاتی خوبی را فراهم می‌سازد.
این مسئول اذعان داشت: برای تحقق این امر توسعه دفاتر خدمات شهری و توسعه ای‌سی‌تی‌ روستایی در کارگروه پیشخوان دولت در دست اجرا است.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول