اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار فیروزکوه خبر داد:

استقرار دولت الکترونیک در فیروزکوه

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‏ریزی و اداری مالی فرماندار فیروزکوه از استقرار دولت الکترونیک در این شهرستان با برنامه‏ریزی‏های انجام شده خبر داد.

استقرار دولت الکترونیک در فیروزکوه
اسماعیل اسفندیار امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: از آنجا که استقرار دولت الکترونیک یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دولت در تحول نظام اداری کشور است، در راستای نیل به اهداف برنامه پنجم توسعه در حوزه دولت الکترونیک ارتباط فرمانداری و بخشداری‌های تابعه با استانداری و سایر فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها از طریق خطوط ام.پی.ال.اس برقرار بوده و سامانه اتوماسیون اداری برای دسترسی سریع و آسان به تمام نامه‌ها راه اندازی شده و امکان پیگیری نامه از سایر فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها امکان‏پذیر است.
اسفندیار افزود: همچنین برای ارتباط فرمانداری با سایر ادارات، زیرساخت‌های لازم ایجاد شده، تجهیزات مورد نیاز خریداری شده و پروسه نصب و راه‏اندازی به زودی انجام خواهد شد.
وی تاکید کرد: همچنین بیشتر ادارات از طریق خطوط مخابراتی با مراکز خود در ارتباط هستند و مخابرات شهرستان فیروزکوه نیز به نسبت برنامه چهارم توسعه به میزان دو برابر افزایش پهنای باند داشته است.
معاون برنامه‏ریزی و اداری مالی فرماندار فیروزکوه تصریح کرد: همچنین در نظر است تا دو سال نخست برنامه پنجم توسعه تمام دستگاه‌های اجرایی استان تهران به شبکه دولت الکترونیک متصل شوند.

*اتفاق نظر برای رسیدن به اهداف چشم‏انداز 1404
معاون برنامه‏ریزی و اداری مالی فرماندار فیروزکوه همچنین اظهار داشت: در سطح کلان، رسیدن به اهداف چشم‏انداز 1404 نیازمند اتفاق نظر همه ارکان نظام از جمله قوای مجریه، مقننه و قضائیه حول محور سند چشم‏انداز، تدوین و اجرای صحیح برنامه‏های پنج ساله توسعه مطابق با اهداف چشم‏انداز 20 ساله، حضور و همراهی مردم در همه صحنه‌های سیاسی، اقتصادی، علمی و فرهنگی، وحدت حول محور ولایت فقیه و جلوگیری از تفرقه و اختلاف‏افکنی و تولید علم و حضور موفقیت‏آمیز در میادین علمی بین‏المللی است.
اسفندیار اضافه کرد: در سطح منطقه‌ای، فیروزکوه باید جایگاه خود را در افق 1404 ترسیم و بتواند نقش اساسی خود را در این سند ایفا کند.
وی گفت: تدوین برنامه‌های کوتاه‏مدت، میان مدت و بلندمدت نیز ایجاد انسجام و تعامل بین دستگاه‌ها و سازمان‌ها و نیز توسعه اقتصادی در بخش‌های مختلف می‌تواند از جمله راهکارهای تحقق اهداف چشم‏انداز 20 ساله باشد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول