اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفظ و نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر خبر داد:

برگزاری 500 برنامه در هفته دفاع مقدس

خبرگزاری فارس: مدیرکل حفظ و نشر آثار و ارزش های دفاع مقدس استان بوشهر گفت: امسال برای بزرگداشت هفته دفاع مقدس در استان بوشهر برگزاری 500 برنامه پیش بینی شده است.

برگزاری 500 برنامه در هفته دفاع مقدس
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، احمد موحد صبح امروز در نشست شورای اداری استان اظهار داشت: همچنین 200 جلد کتاب با موضوعات دفاع مقدس به کتابخانه‌های عمومی و دانشگاه‌های استان اهدا می‌شود.
وی افزود: هفته دفاع مقدس یادآور خوبی‌ها، ازخودگذشتگی‌ها، ایثار، صبر و استقامت بزرگ‌مردان شیردل این سرزمین است.
موحد تصریح کرد: آزادگانی که سال‌ها با تحمل سخت‌ترین شکنجه‌ها همچنان بر ارزش‌های خود ماندند و برای حفظ آنها از همه چیز خود گذشتند.
مدیرکل حفظ و نشر آ ثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر یادآور شد: در هفته بزرگداشت دفاع مقدس از کتاب خاطرات خلبانان با عنوان "مدافعان آسمان" و آلبوم عکس حاجی دریانورد رونمایی می‌شود.
وی یادآورشد: سال گذشته برنامه‌های بزرگداشت دفاع مقدس با محوریت و مسئولیت ارتش در سطح استان بوشهر برگزار شد و امسال این مسئولیت بر عهده سپاه پاسداران است.
موحد ادامه داد: امسال نیز مانند سال گذشته همه نیروهای نظامی و انتظامی مستقر در استان بوشهر با همکاری و هماهنگی، زمینه هرچه بهتر برگزار شدن این برنامه‌ها را فراهم می‌کنند.
وی اضافه کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس 3 هزار بلیط رایگان برای تماشای فیلم 13-59 در اختیار عموم قرار می گیرد.
موحد بیان کرد: رژه نیروهای نظامی و انتظامی، غبار روبی گلزار شهدا، شب خاطره، بازسازی عملیات کربلای 3 در کنار ساحل، نمایشگاه کتاب و عکس، دیدار از خانواده شهدا، بهره گیری از شبکه تبلیغی روحانیون اعزامی و مستقر از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده برای اجرا در هفته دفاع مقدس است که توسط دستگاه‌های مختلف اجرا می‌شود.
مدیرکل حفظ و نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر تصریح کرد: ملت ایران درتمام عرصه‌ها با ولایتمداری و اطاعت از ولایت فقیه به پیروزی دست یافته‌اند.
وی اضافه کرد: این ملت با توکل بر خدا در سخت‌ترین شرایط با نثارجان، مال و فرزندان خود و با پیروی از رهبری آگاه با دست خالی و تنها با سلاح ایمان در مقابل مشکلات مقاومت و پایداری می‌کنند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول