اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برنامه‌های هفته دفاع مقدس ماهنشان اعلام شد

خبرگزاری فارس: برنامه‌های هفته دفاع مقدس شهرستان ماهنشان اعلام شد.

برنامه‌های هفته دفاع مقدس ماهنشان اعلام شد
فرماندار شهرستان ماهنشان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: برنامه‌های متنوعی برای هفته دفاع مقدس آماده شده است.
منصور محمدپور با اشاره به اینکه در این هفته پروژه‌های مختلفی کلنگ‌زنی و به بهره‌برداری می‌رسد، تصریح کرد: پروژه گازرسانی به روستاهای مادآباد، تک آغاج، قره درق، سوشو و مغانلو در این هفته به بهره برداری می‌رسد.
وی از احداث یک دهنه پل روستایی در سهند علیا خبر داد و گفت: سنگ فرش و جدول گذاری معابر روستای آقکند نیز انجام می‌شود.
فرماندار شهرستان ماهنشان به احداث یک باب غسالخانه در روستای پشتوک اشاره کرد و افزود: جدول گذاری و احداث نهر و تسطیح مسیر فصلی در روستای قاضی کندی از دیگر طرح‌های قابل افتتاح در هفته دفاع مقدس است.
وی از بهره برداری از ساختمان دهیاری روستای ایلی بلاغ خبر داد و تصریح کرد: افتتاح پروژه بهسازی و زیباسازی چشمه روستای ایلی بلاغ، افتتاح پروژه دیوار‌ کشی و زیباسازی آرامستان روستای سریک و احداث پایگاه آتش نشانی دهستان ماهنشان از برنامه‌های پیش بینی شده برای هفته مقدس است.
محمدپور به کلنگ زنی خانه بهداشت روستای قره داش اشاره کرد و گفت: احداث کارگاه شارژ و فروش کپسول آتش نشانی شرکت تعاونی دهیاران بخش مرکزی شهرستان از دیگر طرح‌های قابل افتتاح است.
وی کلنگ زنی انبار دارویی مرکز بهداشت شهر ماهنشان، بهره برداری از پارک کودک روستای ایلی بلاغ، کلنگ زنی طرح هادی روستای تبریزک، بهره برداری از پروژه آب رسانی به روستای تبریزک، مرمت قنات اینچه سعید نظام و لوله‌گذاری به طول یک هزار و 300 متر، کلنگ زنی طرح پیشگیری و کنترل روستای مغانلو، بهسازی و آسفالت راه روستایی بلند پرچین، افتتاح چهار باب غسالخانه روستاهای قره گل، قوزلو، قره ناس و قواق، بهره برداری از خانه بهداشت روستای تک آغاج، افتتاح سه باب پایگاه مقاومت بسیج روستاهای بهستان، قره گل و سهند علیا و افتتاح پروژه آب رسانی ایالو از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح و کلنگ زنی عنوان کرد.
فرماندار شهرستان ماهنشان غبار روبی مزار شهدا، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و برگزاری محفل انس با قرآن کریم از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: حضور در نماز عبادی و سیاسی جمعه، بازدید از حلقه‌های صالحین، برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع)، به صدا در آمدن زنگ مقاومت در مدارس، برگزاری صبحگاه مشترک با حضور نیروهای نظامی شهرستان، برگزاری یادواره شهدای شهرستان و همایش تجلیل از ایثارگران، برگزاری شهدای شهر دندی و برگزاری نشست روشنگری و سیاسی از برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان ماهنشان است.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول