اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فهرج:

4 آموزشگاه در فهرج هوشمند می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار فهرج گفت: در سال جاری اعتبار هوشمند کردن چهار آموزشگاه به شهرستان فهرج اختصاص یافته است که به زودی باید اجرایی شود.

4 آموزشگاه در فهرج هوشمند می‌شود
به گزرش خبرگزاری فارس از فهرج، حسین زین‌الصالحین صبح امروز در آیین زنگ شکوفه‌های شهرستان فهرج بر نقش خانواده‌ها در امر آموزش دانش‌آموزان تأکید کرد و اظهار داشت: ارتباط خانواده‌ها با انجمن‌های اولیا مدرسه‌ها باید تقویت شود.
وی پیشرفت دانش‌آموزان را در گرو هماهنگی خانواده‌ها و مدرسه‌ها دانست و افزود: اولیا دانش‌آموزان باید ارتباط خود را با مشاور و مدیران مدرسه‌ها بیشتر کنند.
زین‌الصالحین تصریح کرد: مهم‌ترین وظیفه خانواده مساعد کردن محیط خانه و ایجاد فضای آرام و دور از تشنج است تا دانش‌آموزان بتوانند در تحصیلات خود موفق شوند.
وی با اعلام خبر هوشمند شدن مدرسه‌های فهرج ابراز داشت: دانش‌آموزان شهرستان فهرج از تمام امکانات نوین آموزشی برخوردار می‌شوند.
زین‌الصالحین عنوان کرد: با تخصیص اعتبار از سوی فرمانداری فهرج یک آموزشگاه دیگر در این شهرستان هوشمند می‌شود.
وی اذعان کرد: در سال جاری نیز اعتبار هوشمند کردن چهار آموزشگاه به شهرستان فهرج اختصاص یافته است که به زودی باید اجرایی شود.
مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان فهرج نیز در این مراسم اظهار داشت: تاکنون 800 نفر از دانش‌آموزان در پایه اول ثبت‌نام شده‌اند که نسبت به سال گذشته رشد 100 درصدی داشته است.
علی بیت‌اللهی بیان داشت: تاکنون حدود 95 درصد از دانش‌آموزان از طریق پایگاه سنجش مورد سنجش سلامت قرار گرفته‌اند.
به گزارش فارس، آیین جشن شکوفه‌های شهرستان فهرج با حضور نوآموزان پایه اول و پیش‌دبستانی و مسئولان محلی این شهرستان برگزار شده است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول